یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پاپ ایرانی,Mohammad Bibak,پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک بگو دوستم داری,دانلود موزیک جدید محمد بیباک بگو دوستم داری,متن آهنگ بگو دوستم داری محمد بیباک,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک,دانلود اهنگ بگو دوستم داری محمد بیباک,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ بگو دوستم داری محمد بیباک,دانلود ترانه بگو دوستم داری محمد بیباک,دانلود آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

نام: محمد بهادری .لقب: محمد بیباک .تولد: ۲/۲/۱۹۸۵ .قد: ۱٫۸۳ . وزن: ۷۳ کیلو .رنگ مو: سیاه .رنگ چشم: قهوه ای . رنگ مورد علاقه: آبی اقیانوسی حیوان مورد علاقه: غزال .غذای مورد علاقه: غذای مادرم !! .ساز مورد علاقه: پیانو .گروه مورد علاقه: Outlandish خواننده مورد علاقه رپ : ناس فیلم مورد علاقه: De-javu .تفریح: رپ .تحصیلات: دانش آموز ریاضی (IT) . علایق: مذهب، دیدن دوستان، موسیقی .یه نفر که دوست دارم ببینمش: دخترم ۳ حرف که میتواند من را به طور خلاصه تعریف کند: غیرقابل پیش بینی ، خدا ترس و آرام !!! حالم بهم میخوره وقتی کنار کسی میشینم که شراب میخوره تکه کلام: فدایی داری عادت بد: موقع عصبانیت نمیتونم درست حرف بزنم بهترین خاطره مدرسه : بچه بودن بدترین خاطره از مدرسه: روزی که معلم از ما خواست ادای بزرگان را در بیاوریم یه نفر که دوست دارم ببینمش : اووووووم دغدغه روزانه: زندگی در خاورمیانه عاشق شدن : یه بار تو نوامبر ۲۰۰۷ اگه یه میلیون داشتم چیکار میکردم ؟؟؟؟ والدین و پدربزرگ و مادربزرگم رو میفرستادم مکه !!!! (واسه اینکار یه میلیون دلار پول میخوای ) یه کار که باید انجام بدم: اردنگی زدن به بوش بزرگترین رویا: جایزه MTV شعار من: خودت انجام بده وقتی بزرگ شدم : میخوام معروف بشم، میخوام ستاره بشم و تو فیلم ها باشم میخوام دنیا رو ببینم. میخوام تو تلویزیون باشم، مردم بشناسن منو، رو جلد مجلات باشم

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک و آرین گله به نام بگو دوستم داری از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Mohammad Bibak Called Begoo Doostam Dari

دانلود آهنگ پاپ ایرانی,Mohammad Bibak,پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک بگو دوستم داری,دانلود موزیک جدید محمد بیباک بگو دوستم داری,متن آهنگ بگو دوستم داری محمد بیباک,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک,دانلود اهنگ بگو دوستم داری محمد بیباک,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ بگو دوستم داری محمد بیباک,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عشق میگی واست معنی نداره ای
تو دوستی با من احساست خواهرانست
چقده شاعرانست
پس چرا دستامون همش گره خورده
ضربانه قلبت پهلوم تنده
نگاهت میگه قلبت کلی با من حرف داره
وقتی هر جا میری از بودنه با من میگی
گفتنش خیلی سخت نیست بگو دوسم داری
گفتنش خیلی سخت نیست
بگو دوسم داری
دانلود آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری
دو تا دوست دو تا روح تو یه بدنیم
پشتم محکم انگار کوه تو یه قدمیمه
وقتی پیشمی تو فردی نی شبیه تو
همو میفهمیم حتی حرفی نزنیم
میپوشونم ضعفاتو تو هم ضعفایه منو
ما دو تا فقط میفهمیم جوکو حرفایه همو
راضی ام که راضی نمونده بهت نگفتم
یادت دادم پاشی یادم دادی نیفتم
بگو مگو نداریم ما به دور از این حرفاییم ما
چه خوبن این بحثایه ما الکی نیست حدثایه ما
انگار نوشتنمون مثله دیالوگو فیلم
تکمیل میکنیم همو مثه پیانو و ریتم
وقتی بیشتر از خودم بهم تو حواست هست
سر باختم بیشتر از من میشی کلافه تر
بیا رو بازی کنیم ما اگه حسی هستش
بگیم حسی که تو دلمونه خیلی وقته
بگو دوسم داری با منی تو هر حالی
تو خوبو بدش منو جا نمیذاری
بگو دوسم داری با منی تو هر حالی
بگو دوسم داری
بگو دوسم داری
بگو دوسم داری

بیوگرافی محمد بیباک از زبان خودش

نام: محمد بهادری
.لقب: محمد بیباک
.تولد: ۲/۲/۱۹۸۵
.قد: ۱٫۸۳ .
وزن: ۷۳ کیلو
.رنگ مو: سیاه .رنگ چشم: قهوه ای .
رنگ مورد علاقه: آبی اقیانوسی
حیوان مورد علاقه: غزال .غذای مورد علاقه: غذای مادرم !!
.ساز مورد علاقه: پیانو
.گروه مورد علاقه: Outlandish
خواننده مورد علاقه رپ : ناس
فیلم مورد علاقه: De-javu
.تفریح: رپ
.تحصیلات: دانش آموز ریاضی (IT) .
علایق: مذهب، دیدن دوستان، موسیقی .یه نفر که دوست دارم ببینمش: دخترم
۳ حرف که میتواند من را به طور خلاصه تعریف کند:
غیرقابل پیش بینی ، خدا ترس و آرام !!! حالم بهم میخوره وقتی کنار کسی میشینم که شراب میخوره
تکه کلام: فدایی داری
عادت بد: موقع عصبانیت نمیتونم درست حرف بزنم
بهترین خاطره مدرسه : بچه بودن
بدترین خاطره از مدرسه: روزی که معلم از ما خواست ادای بزرگان را در بیاوریم
یه نفر که دوست دارم ببینمش : اووووووم
دغدغه روزانه: زندگی در خاورمیانه
عاشق شدن : یه بار تو نوامبر ۲۰۰۷
اگه یه میلیون داشتم چیکار میکردم ؟؟؟؟
والدین و پدربزرگ و مادربزرگم رو میفرستادم مکه !!!! (واسه اینکار یه میلیون دلار پول میخوای )
یه کار که باید انجام بدم: اردنگی زدن به بوش
بزرگترین رویا: جایزه MTV
شعار من: خودت انجام بده
وقتی بزرگ شدم :
میخوام معروف بشم، میخوام ستاره بشم و تو فیلم ها باشم
میخوام دنیا رو ببینم.
میخوام تو تلویزیون باشم، مردم بشناسن منو، رو جلد مجلات باشم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ اردلان طعمه پای تو وایستادم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید اردلان طعمه پای تو وایستادم

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم دانلود آهنگ دانلود ترانه بهت عادت کردم حامد برادران

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب عشق تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر عباس گلاب عشق تو

دانلود آهنگ امیر تاجیک دنیای دیگه دانلود آهنگ دانلود ترانه من دنیای دیگه امیر تاجیک

دانلود آهنگ افشین آذری عشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو فریدون اسرایی عشق یعنی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو فریدون اسرایی

دانلود موزیک ویدیو بابک جهانبخش مثل همه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو بابک جهانبخش

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو تو همه جا بودی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو

دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد

دانلود آلبوم افشین آذری همه میدونن دانلود آهنگ دانلود البوم همه میدونن افشین آذری