یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم,دانلود آهنگ,Behzad Pax Ft Ali Talebi,دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم دانلود آهنگ,دانلود اهنگ هنوز همونم بهزاد پکس و علی طالبی,پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ هنوز همونم بهزاد پکس و علی طالبی,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و علی طالبی,دانلود موزیک جدید بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم,تکست آهنگ هنوز همونم بهزاد پکس و علی طالبی,دانلود ترانه هنوز همونم بهزاد پکس و علی طالبی

دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

هنوزم همونم میبینی شکستم هنوز رو همه دنیا چشمامو بستم هنوزم همونم بداخلاقو مغرور که از شهره این آدما میشدم دور هنوزم همونم پر از بیقراری اگر میری آخر یه روز کم میاری همون حسه درگیره مجنون ندیدن که از خسته بودن به آخر رسیدم هنوزم همونم پر از بغضو کینه میگی داد نزن رسمه دنیا همینه دیگه یادمون رفت همه خندهامون ندیدی چقد گریه کردم توو بارون ندیدی بریدم نفهمیدی خستم همه رد شد ساقه هامو شکستن شدم مثله پاییز نفهمیدی سیرم که چیزی نمونده از این دنیا میرم دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم نگاه میکنی چیه نشناختی کو ساپورتت زدی تو کار شلوار لی من حرفام هیچ سرو تهی نداره ها وقتی فهمیدم دستات دیگه تو دستام نی چقد مسخره شدم اینو میدونم نگو یه خلوچله بیروح من دیوونم نگو همش آدم نمیشی من سگارو دوست دارم من حیوونم مگه نه که شبا با دوستامم دارم میچرخم تو بذار سگ دو اسمشو تویه گربه صفت ام از رو من بردار اسمتو آخه افت داره میدونی تو مرامم نیست تو هم بچه زرنگه ای فک کن حواسم نیست ببین بد رو مخیا حواست هست کنار اونی الان بهش بگو ارازلست که مزاحمم میشه منم جواب نمیدم یه روز عاشقم بودیا ببین حواست هست اونکه سیگارشم همیشه با کبریت سوخت اون که گونه هاش کبوده مثه مایکل ویلسون یه آدم روانی که نیست تو فاز تو بگو اونی که پیشته حالا بکشه نازتو دیگه آخرشه پاشو پ شرو کم کن منو ببخش اسمم باعث دردسر شد تو با مجازا حال کن ما هم تحت تعقیبیم بگو دوست پسرت زنگ بزنه هرجا شر شد هنوزم همونم پر از بغضو کینه میگی داد نزن رسم دنیا همینه دیگه یادمون رفت همه خندهامون ندیدی چقد گریه کردم تو بارون ندیدی بریدم نفهمیدی خستم همه رد شد ساقه هامو شکستن شدم مثله پاییز نفهمیدی سیرم که چیزی نمونده از این دنیا میرم

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و علی طالبی به نام هنوز همونم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Man Behzad Pax Ft Ali Talebi Called Fekre Hanooz Hamoonam

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم,دانلود آهنگ,Behzad Pax Ft Ali Talebi,دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم  دانلود آهنگ,دانلود اهنگ هنوز همونم بهزاد پکس و علی طالبی,پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ هنوز همونم بهزاد پکس و علی طالبی,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و علی طالبی,دانلود موزیک جدید بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هنوزم همونم میبینی شکستم
هنوز رو همه دنیا چشمامو بستم
هنوزم همونم بداخلاقو مغرور که از شهره این آدما میشدم دور
هنوزم همونم پر از بیقراری اگر میری آخر یه روز کم میاری
همون حسه درگیره مجنون ندیدن
که از خسته بودن به آخر رسیدم
هنوزم همونم پر از بغضو کینه میگی داد نزن رسمه دنیا همینه
دیگه یادمون رفت همه خندهامون ندیدی چقد گریه کردم توو بارون
ندیدی بریدم نفهمیدی خستم همه رد شد ساقه هامو شکستن
شدم مثله پاییز نفهمیدی سیرم
که چیزی نمونده از این دنیا میرم
دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم
نگاه میکنی چیه نشناختی
کو ساپورتت زدی تو کار شلوار لی
من حرفام هیچ سرو تهی نداره ها
وقتی فهمیدم دستات دیگه تو دستام نی
چقد مسخره شدم اینو میدونم نگو
یه خلوچله بیروح من دیوونم نگو
همش آدم نمیشی من سگارو دوست دارم من حیوونم مگه نه که شبا با دوستامم
دارم میچرخم تو بذار سگ دو اسمشو تویه گربه صفت ام از رو من بردار اسمتو
آخه افت داره میدونی تو مرامم نیست تو هم بچه زرنگه ای فک کن حواسم نیست
ببین بد رو مخیا حواست هست کنار اونی الان بهش بگو ارازلست
که مزاحمم میشه منم جواب نمیدم
یه روز عاشقم بودیا ببین حواست هست
اونکه سیگارشم همیشه با کبریت سوخت
اون که گونه هاش کبوده مثه مایکل ویلسون
یه آدم روانی که نیست تو فاز تو بگو اونی که پیشته حالا بکشه نازتو
دیگه آخرشه پاشو پ شرو کم کن منو ببخش اسمم باعث دردسر شد
تو با مجازا حال کن ما هم تحت تعقیبیم بگو دوست پسرت زنگ بزنه هرجا شر شد
هنوزم همونم پر از بغضو کینه
میگی داد نزن رسم دنیا همینه
دیگه یادمون رفت همه خندهامون
ندیدی چقد گریه کردم تو بارون
ندیدی بریدم نفهمیدی خستم
همه رد شد ساقه هامو شکستن
شدم مثله پاییز نفهمیدی سیرم
که چیزی نمونده از این دنیا میرم

بهزاد مهدوی ملقب به بهزاد پکس متولد ۲۳ . تیر . ۱۳۶۷در تهران می باشد بهزاد مهدوی از کودکی علاقه فراوانی به شعر و ترانه داشت او از سن ۱۵ سالگی شروع به نوشتن شعر و ترانه  کرد و همزمان با این نوشتن ها نسبت به علاقه ای که به موسیقی فارسی مخصوصا رپ داشت از سال ۸۳ شروع به کار در سبک رپ کرد و استارت کار خود را با اهنگی فان به نام بچه نه نه شروع کرد.بهزاد پکس اولین اهنگ خودش رو در استودیو اوج مهر ضبط کرده و با موفقیت در این اهنگ اهنگ دوم خودش رو با نام فرار مغز ها نیز در همین استودیو ضبظ نمود.بالاخره در سال ۸۴ بهزاد پکس با خواندن اهنگ غریب کش با همکاری احسان سلامی استعداد خودش رو نشان داد که این اهنگ به خوبی پخش شد و باعث شد تا بهزاد پکس با امید بیشتری کار خودش را ادامه داده و شروع به همکاری هایی با شهاب مقدم علیرضا فرد شهروز شبخیز کرد در تمام این همکاری ها بهزاد پکس تمامی شهر ها و تکست ها چه رپ چه پاپ رو خوش گفته و تنظیم و… به عهده ی شهاب مقدم و علیرضا فرد بوده این همکاری ها همچنین ادامه داشت تا سال ۸۹ . درسال ۸۹ دومین موفقیت بهزاد پکس در اهنگی به نام غریب کش ۲با تنظیم سامان ابراهیمی وارد بازار موسیقی شد این اهنگ طبق زیبایی و خاص بودن خود طرف داران زیادی پیدا کرد.

متاسفانه هیچ گونه بیوگرافی از این خواننده پیدا نشد .لطفا در صورت داشتن اطلاعاتی موثق ما را در این زمینه همراهی کنید .ممنون

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ اردلان طعمه پای تو وایستادم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید اردلان طعمه پای تو وایستادم

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم دانلود آهنگ دانلود ترانه بهت عادت کردم حامد برادران

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب عشق تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر عباس گلاب عشق تو

دانلود آهنگ امیر تاجیک دنیای دیگه دانلود آهنگ دانلود ترانه من دنیای دیگه امیر تاجیک

دانلود آهنگ افشین آذری عشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو فریدون اسرایی عشق یعنی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو فریدون اسرایی

دانلود موزیک ویدیو بابک جهانبخش مثل همه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو بابک جهانبخش

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو تو همه جا بودی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو

دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد