یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ شهاب بخارایی مقصر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهاب بخارایی مقصر

دانلود آهنگ شهاب بخارایی مقصر دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی,دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی مقصر,تکست آهنگ مقصر شهاب بخارایی,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,متن آهنگ مقصر شهاب بخارایی,Shahab Bokharayi,دانلود اهنگ مقصر شهاب بخارایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود ترانه مقصر شهاب بخارایی,پخش آنلاین آهنگ شهاب بخارایی مقصر,دانلود موزیک جدید شهاب بخارایی مقصر

دانلود آهنگ شهاب بخارایی مقصر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهاب بخارایی مقصر

گناهی نداری که تنها شدی تو پریشون مثه موجه دریا شدی تو گناهی نداری که تو نا امیدی آخه از منو حس عشقو ندیدی مقصر منم من که عشقو ندیدم هوسهای پوچو به جونم خریدم ببین من چه کردم به روز و شبامو از اون حسه ریبا چی مونده برامو دانلود آهنگ شهاب بخارایی مقصر منم مثله تو حاله خوبی ندارم گذشت کن تو اینبار که من بیقرارم منم از شکسته غرورت شکستم همینه که هر لحظه یاد تو هستم مقصر منم من که عشقو ندیدم هوسهای پوچو به جونم خریدم ببین من چه کردم به روز و شبامو از اون حسه ریبا چی مونده برامو

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام مقصر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Shahab Bokharayi Called Moghaser

دانلود آهنگ شهاب بخارایی مقصر  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی,دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی مقصر,تکست آهنگ مقصر شهاب بخارایی,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,متن آهنگ مقصر شهاب بخارایی,Shahab Bokharayi,دانلود اهنگ مقصر شهاب بخارایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود ترانه مقصر شهاب بخارایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

گناهی نداری که تنها شدی تو
پریشون مثه موجه دریا شدی تو
گناهی نداری که تو نا امیدی
آخه از منو حس عشقو ندیدی
مقصر منم من که عشقو ندیدم
هوسهای پوچو به جونم خریدم
ببین من چه کردم به روز و شبامو
از اون حسه ریبا چی مونده برامو
دانلود آهنگ شهاب بخارایی مقصر
منم مثله تو حاله خوبی ندارم
گذشت کن تو اینبار که من بیقرارم
منم از شکسته غرورت شکستم
همینه که هر لحظه یاد تو هستم
مقصر منم من که عشقو ندیدم
هوسهای پوچو به جونم خریدم
ببین من چه کردم به روز و شبامو
از اون حسه ریبا چی مونده برامو

متاسفانه هیچ گونه بیوگرافی از این خواننده پیدا نشد .لطفا در صورت داشتن اطلاعاتی موثق ما را در این زمینه همراهی کنید .ممنون

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت

دانلود آهنگ مرصاد راجعیان نرو دانلود آهنگ تکست آهنگ نرو مرصاد راجعیان

دانلود آهنگ فاتح نورایی تصور میکنم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ فاتح نورایی تصور میکنم

دانلود آهنگ رضا صادقی پشت بام تهران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شیث رضایی باید بدونی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاسر بینام و مهدی آذر چجوری میتونی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی شب کوک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی من عاشقت شدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علیرضا طلیسچی دقیقه هام دانلود آهنگ دانلود آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ رضا پیشرو هوک دانلود آهنگ دانلود آهنگ