یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید کامران تفتی پرواز روی بام تهران

متن آهنگ پرواز روی بام تهران کامران تفتی,تکست آهنگ پرواز روی بام تهران کامران تفتی,دانلود آهنگ جدید کامران تفتی,دانلود آهنگ,دانلود ترانه پرواز روی بام تهران کامران تفتی,پخش آنلاین آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران,Kamran Tafti,دانلود موزیک جدید کامران تفتی پرواز روی بام تهران,دانلود آهنگ جدید کامران تفتی پرواز روی بام تهران,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ پرواز روی بام تهران کامران تفتی,دانلود آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید کامران تفتی پرواز روی بام تهران

میترسم از تاریک روشنها از قبلو بعد گریه ی زنها از زندگی با هم ولی تنها از بدرقه تا راه آهنها از شوقه غمگینه رسیدنها از دوستت دارم شنیدنها از هر چه با من هست میترسم میترسم از چای مانده رویه میز او از آرزوهای عزیز او از اسم روی سینه ریز او از ریتمه موزیکه مریضه او از ریتمه موزیکه مریضه او از هر چه با من هست میترسم میترسم دانلود آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران من میشناسم مثله غم او را انگیزه ی آن چشمو ابرو را آن خنده های ماجراجو را آن تخته خواب مست آن بو را گم کرده بودم آن خیابان را پرواز رویه بام تهران را بغضه کنار سید خندان را قرضه قراره چای و قلیان را آن موی بی رحم پریشان را آن مویه بی رحم پریشان را من میروم من میروم پیدا کنم آن را من میشناسم مثه غم او را انگیزه ی آن چشم و ابرو را آن خنده های ماجراجو را آن تخت خواب مست آن بو را گم کرده بودم آن خیابان را پرواز روی بام تهران را بغضه کنار سید خندان را قرض قرار چای و قلیان را آن موی بی رحم پریشان را آن موی بی رحم پریشان را من میروم من میروم پیدا کنم آن را میروم

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی به نام پرواز روی بام تهران از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Kamran Tafti Called Parvaz Rouye Bam Tehran

متن آهنگ پرواز روی بام تهران کامران تفتی,تکست آهنگ پرواز روی بام تهران کامران تفتی,دانلود آهنگ جدید کامران تفتی,دانلود آهنگ,دانلود ترانه پرواز روی بام تهران کامران تفتی,پخش آنلاین آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران,Kamran Tafti,دانلود موزیک جدید کامران تفتی پرواز روی بام تهران,دانلود آهنگ جدید کامران تفتی پرواز روی بام تهران,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

میترسم از تاریک روشنها از قبلو بعد گریه ی زنها از زندگی با هم ولی تنها
از بدرقه تا راه آهنها از شوقه غمگینه رسیدنها از دوستت دارم شنیدنها
از هر چه با من هست میترسم میترسم
از چای مانده رویه میز او از آرزوهای عزیز او از اسم روی سینه ریز او از ریتمه موزیکه مریضه او
از ریتمه موزیکه مریضه او از هر چه با من هست میترسم میترسم
دانلود آهنگ کامران تفتی پرواز روی بام تهران
من میشناسم مثله غم او را انگیزه ی آن چشمو ابرو را
آن خنده های ماجراجو را آن تخته خواب مست آن بو را
گم کرده بودم آن خیابان را پرواز رویه بام تهران را
بغضه کنار سید خندان را قرضه قراره چای و قلیان را
آن موی بی رحم پریشان را آن مویه بی رحم پریشان را
من میروم من میروم پیدا کنم آن را
من میشناسم مثه غم او را انگیزه ی آن چشم و ابرو را آن خنده های ماجراجو را
آن تخت خواب مست آن بو را
گم کرده بودم آن خیابان را پرواز روی بام تهران را بغضه کنار سید خندان را
قرض قرار چای و قلیان را
آن موی بی رحم پریشان را آن موی بی رحم پریشان را
من میروم من میروم پیدا کنم آن را میروم

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد ۱۳۶۳ است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.
او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی  ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش  در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد. او در سریال هایی همچون ولایت عشق ، خواب و بیدار ، دیوار و بزم آخر به ایفای نقش پرداخته و آخرین بازی او در تلویزیون تا کنون سریال میکاییل ساخته سیروس مقدم بوده است.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر یگانه حیف دانلود آهنگ تکست آهنگ حیف امیر یگانه

دانلود آهنگ میثم جمشیدپور عشق یخی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو دنیا دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو دنیا

دانلود آهنگ محسن چاوشی خداحافظی تلخ دانلود آهنگ تکست آهنگ خداحافظی تلخ محسن چاوشی

دانلود آهنگ احسان تهرانچی هر ساعت دانلود آهنگ تکست آهنگ هر ساعت احسان تهرانچی

دانلود آهنگ مهدی مقدم ای جان دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی نوروزی فراری دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مهدی نوروزی فراری

دانلود آهنگ سینا سرلک کوچه های عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهران آتش هیشکی شبیه تو نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مهران آتش

دانلود آهنگ محسن یاحقی نفرین دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی نفرین