یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش دانلود آهنگ تکست آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار

Alireza roozegar,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار,متن آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار,پخش آنلاین آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش,تکست آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید علیرضا روزگار در دسترس نباش,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار در دسترس نباش,دانلود ترانه در دسترس نباش علیرضا روزگار,آهنگ ایرانی شاد,دانلود اهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار,دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش دانلود آهنگ,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش دانلود آهنگ تکست آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار

در دسترس نباش دلتنگ شیم یکم من عاشقه توام حتی اگه نگم بیا یکی دو روز بازم مثه قدیم جدا بشیم ولی دل به کسی ندیم من قهر میکنم تو گل برام بیار دلگیر میشمو تو از دلم درار وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کناره من پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش مثه گذشته ها بیا یکی دو بار با دلهره بریم بازم سر قرار رو نیمکتایه پارک پیشه درخت کاج اول جدا شدن یا حتی ازدواج من قهر میکنم تو گل برام بیار دلگیر میشمو تو از دلم درار وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کنار من پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام در دسترس نباش از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Alireza Roozegar Called Dar Dastras Nabash

Alireza roozegar,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار,متن آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار,پخش آنلاین آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش,تکست آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید علیرضا روزگار در دسترس نباش,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار در دسترس نباش,دانلود ترانه در دسترس نباش علیرضا روزگار,آهنگ ایرانی شاد,دانلود اهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش

در دسترس نباش
دلتنگ شیم یکم
من عاشقه توام حتی اگه نگم
بیا یکی دو روز بازم مثه قدیم جدا بشیم ولی دل به کسی ندیم
من قهر میکنم تو گل برام بیار دلگیر میشمو تو از دلم درار
وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کناره من
پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم
پیر شدیم آره زمین گیر شدیم
دیر شده ولی چه دلگیر شدیم
دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش
مثه گذشته ها بیا یکی دو بار با دلهره بریم بازم سر قرار
رو نیمکتایه پارک پیشه درخت کاج اول جدا شدن یا حتی ازدواج
من قهر میکنم تو گل برام بیار
دلگیر میشمو تو از دلم درار
وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کنار من
پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم
پیر شدیم آره زمین گیر شدیم
دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

علیرضا روزگار متولد سال هزار و سیصد و شصت از شهر مرودشت است وی در حال حاظر مجرد بوده و از بچگی صدای زیبایی داشته است. بعد از مدتی آرام آرام با علاقه ای که به موسیقی داشت به خوانندگی روی آورد. تنظیم کننده ی اکثر ترکهای علیرضا برادرش مصطفی روزگار است علیرضا کار خوانندگی را ابتدا با نواختن گیتار شروع کرده و در حال حاضر جز خوانندگان بزرگ کشور محسوب میشود.اولین آلبوم مجوز دار او به نام بی کسی هم اکنون منتشر شده است.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محسن چاوشی شهرزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو پویا بیاتی بغض دانلود آهنگ دانلود ویدیو پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو مسعود سعیدی کی میتونست دانلود آهنگ دانلود ویدیو مسعود سعیدی

دانلود آهنگ محسن چاوشی متصل دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی متصل

دانلود آهنگ محسن چاوشی چاوش خون دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی چاوش خون

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی سیاه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ علیرضا طلیسچی سیاه

دانلود آهنگ سعید کرمانی بگو آره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی حواسم پرته موهاته دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ حامد پهلان سحر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس و سبحان عابد بی کسی بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ