یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید یحیایی شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تکست آهنگ شک مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شک,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی شک,دانلود اهنگ شک مجید یحیایی,Majid Yahyayi,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ مجید یحیایی شک دانلود آهنگ,متن آهنگ شک مجید یحیایی,دانلود ترانه شک مجید یحیایی,دانلود موزیک جدید مجید یحیایی شک

دانلود آهنگ مجید یحیایی شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

آی هر کاری کنم شک داری همش دلواپسی بیتابی اینقدر تو رو میشناسم که , که شبا با دلهره میخوابی نشو دور از دلم باور کن تو این فکرا همش درگیرم که این حرف آخرم فهمیدی دوست دارمو من برات میمیرم شک کردی به حسه من به هر کس یا هر جا که میرم چیکار باید کنم تا قلبت بفهمه از نگات دلگیرم میخوام بدونی من دوست دارم میخوام بمونی همیشه کنارم میخوام بدونی دنیایه منی تو رو هیچ وقت تنهات نمیذارم دانلود آهنگ مجید یحیایی شک وای وای دلم از دست تو عاصی وای دلم با این دیوونه بازیت هی نگو که اینجوری نمیشه من تو رو میخوام واسه همیشه شک کردی به حسه من به هر کس یا هر جا که میرم چیکار باید کنم تا قلبت بفهمه از نگات دلگیرم شک کردی به حسه من به هر کس یا هر جا که میرم چیکار باید کنم تا قلبت بفهمه از نگات دلگیرم میخوام بدونی من دوست دارم میخوام بمونی همیشه کنارم میخوام بدونی دنیایه منی تو رو هیچ وقت تنهات نمیذارم

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام شک از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Majid Yahyayi Called Shak

تکست آهنگ شک مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شک,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی شک,دانلود اهنگ شک مجید یحیایی,Majid Yahyayi,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ مجید یحیایی شک  دانلود آهنگ,متن آهنگ شک مجید یحیایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ مجید یحیایی شک

آی هر کاری کنم شک داری همش دلواپسی بیتابی
اینقدر تو رو میشناسم که , که شبا با دلهره میخوابی
نشو دور از دلم باور کن تو این فکرا همش درگیرم
که این حرف آخرم فهمیدی دوست دارمو من برات میمیرم
شک کردی به حسه من به هر کس یا هر جا که میرم
چیکار باید کنم تا قلبت بفهمه از نگات دلگیرم
میخوام بدونی من دوست دارم میخوام بمونی همیشه کنارم
میخوام بدونی دنیایه منی
تو رو هیچ وقت تنهات نمیذارم
دانلود آهنگ مجید یحیایی شک
وای وای دلم از دست تو عاصی
وای دلم با این دیوونه بازیت
هی نگو که اینجوری نمیشه
من تو رو میخوام واسه همیشه
شک کردی به حسه من به هر کس یا هر جا که میرم
چیکار باید کنم تا قلبت بفهمه از نگات دلگیرم
شک کردی به حسه من
به هر کس یا هر جا که میرم
چیکار باید کنم تا قلبت
بفهمه از نگات دلگیرم
میخوام بدونی من دوست دارم
میخوام بمونی همیشه کنارم
میخوام بدونی دنیایه منی
تو رو هیچ وقت تنهات نمیذارم

مجیـــــد یحیایـــــی خواننده کشورمان  متولد بیست و نه مرداد سال هزار و سیصد و شصت و نه در تهران می باشــد،وی ساکن تهران اســــت
او از سال ۱۳۷۹ موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگتر آموخته است و همچنین از سال ۱۳۸۵ به شکل حرفه ای وارد این هنر شده است.
تاکنون آلبومهای زیبای “سکوت مبهــم”..”بازی زمونــــه”..”اشکهای سرگردان”..”کالکشـــن”..و اخیرا نیز آلبوم “خاطره ساز” باصدای این خواننده روانه ی بازار شده اســت.
همچنین مجید یحیایی چندیدن تک آهنگ هم خوانده است.یحیایی که با سبک و صدای منحصر به فردش توانستـــه است تا کنون طرفداران زیادی را جذب کند.
مجید علاوه بر خوانندگی تنظیـــم و آهنگسازی نیز انجام میدهدو تنظیم بیشتر کارهایش رو خودش انجام می دهد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مانی رهنما بی بی دل دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی منتظرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یه عمره دانلود آهنگ دانلود ترانه یه عمره مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ محسن یاحقی یه روز میای دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب دانلود آهنگ دانلود ترانه یه حس عجیبی مازیار عصری

دانلود آهنگ مسعود امامی حال من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش دانلود آهنگ تکست آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار

دانلود آهنگ محسن چاوشی شهرزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو پویا بیاتی بغض دانلود آهنگ دانلود ویدیو پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو مسعود سعیدی کی میتونست دانلود آهنگ دانلود ویدیو مسعود سعیدی