یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ احمد سولو دور شو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید احمد سولو دور شو

پخش آنلاین آهنگ احمد سولو دور شو,دانلود ترانه دور شو احمد سولو,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید احمد سولو دور شو,دانلود آهنگ جدید احمد سولو دور شو,تکست آهنگ دور شو احمد سولو,دانلود آهنگ جدید احمد سولو,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دور شو احمد سولو,Ahmad Solo,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ احمد سولو دور شو دانلود آهنگ,دانلود اهنگ دور شو احمد سولو

دانلود آهنگ احمد سولو دور شو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید احمد سولو دور شو

تموم شد دیگه نمیخوامت دور شو حالا که همه چی جور شد حسه تو به من تموم شد من دیگه خستم چشمامو رو تو بستم دیگه نمیشنوی از من بذار دستاتو تو دستم تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من قید خودمو زدم منم مثه تو بدم حالا که دستات سرده و بیخیالی پشت به این دنیام کرد قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد دانلود آهنگ احمد سولو دور شو تموم شد زندگیم حروم شد پای من نموندو عشقش به من بی دووم شد تموم شد از دلم که دور شد اونو میدیدم که با اون یکی آروم شد تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من قید خودمو زدم منم مثه تو بدم حالا که دستات سرده و بیخیالی پشت به این دنیام کرد قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من قید خودمو زدم منم مثه تو بدم حالا که دستات سرده و بیخیالی پشت به این دنیام کرد قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام دور شو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Ahmad Solo Called Door sho

پخش آنلاین آهنگ احمد سولو دور شو,دانلود ترانه دور شو احمد سولو,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید احمد سولو دور شو,دانلود آهنگ جدید احمد سولو دور شو,تکست آهنگ دور شو احمد سولو,دانلود آهنگ جدید احمد سولو,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دور شو احمد سولو,Ahmad Solo,دانلود آهنگ پاپ شاد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ احمد سولو دور شو

تموم شد دیگه نمیخوامت دور شو
حالا که همه چی جور شد
حسه تو به من تموم شد
من دیگه خستم چشمامو رو تو بستم
دیگه نمیشنوی از من بذار دستاتو تو دستم
تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من
قید خودمو زدم منم مثه تو بدم
حالا که دستات سرده و
بیخیالی پشت به این دنیام کرد
قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد
دانلود آهنگ احمد سولو دور شو
تموم شد زندگیم حروم شد
پای من نموندو عشقش به من بی دووم شد
تموم شد از دلم که دور شد
اونو میدیدم که با اون یکی آروم شد
تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من
قید خودمو زدم منم مثه تو بدم
حالا که دستات سرده و
بیخیالی پشت به این دنیام کرد
قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد
تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من
قید خودمو زدم منم مثه تو بدم
حالا که دستات سرده و
بیخیالی پشت به این دنیام کرد
قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد

احمد سولو یا احمد رضا شهریاری متولد روز یازدهم ابان ماه سال هزار و سیصد و شصت و هفت می باشد.وی از سن هجده سالگی وارد دنیای موسیفی شده و به نوازندگی پرداخته است.و از سن بیست سالگی شروع به تنظیم آهنگ ها و خوانندگی نموده است.سبک کاری وی پاپ بوده و تا به امروز ده ها تک آهنگ را به همراهی خوانندگان دیگر منتشر نموده است.

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ میلاد آلفا و امیر اس اچ آخرین هدیه دانلود آهنگ دانلود اهنگ اخرین هدیه امیر اس اچ و میلاد الفا

دانلود موزیک ویدیو مازیار فلاحی بیقرار دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو مازیار فلاحی

دانلود آلبوم مجتبی کبیری اتاق ساکت دانلود آهنگ دانلود آلبوم مجتبی کبیری

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی اونم رفت دانلود آهنگ دانلود اهنگ اونم رفت میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ یاسر بینام حاج احمد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یاسر بینام حاج احمد

دانلود آهنگ قاسم افشار منو قضاوتم نکن دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید قاسم افشار منو قضاوتم نکن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز

دانلود آهنگ پویا فاصله دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا فاصله

دانلود آهنگ حامد پهلان نم نم بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی لهراسبی تا وقتی با منی دانلود آهنگ Ali Lohrasbi