یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز

تکست آهنگ هوای پاییز مهدی احمدوند,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند هوای پاییز,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز,دانلود اهنگ هوای پاییز مهدی احمدوند,Mehdi Ahmadvand,دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز دانلود آهنگ,متن آهنگ هوای پاییز مهدی احمدوند,دانلود ترانه هوای پاییز مهدی احمدوند,دانلود موزیک جدید مهدی احمدوند هوای پاییز

دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز

مهدی احمدوند ۲۹ بهمن ۱۳۷۰در شهر کرج متولد و بزرگ شده همین شهر می باشد و اصالتا همدانی با استعداد در موسیقی به طوری که شروع به کار موسیقی او از ۱۴ سالگی و با ویولن بوده اولین کاری که او ساخت اهنگ ‘خیلی دوست دارم یه روز’ بوده که شعر و اهنگ سازی و تنظیم کار توسط خودشون انجام شد اولین کاری که برای شخص دیگری تنظیم کرد اهنگ ‘ تاوان ‘ برای سامان جلیلی بود و نظرش در مورد سامان : سامان پسر خوب و با استعدادی هست بعضی ها میگن که تنظیم من باعث پیشرفت سامان جلیلی شده اما من همیشه گفتم سامان با هر کسی دیگه ای کار میکرد بازم پیشرفت میکرد چون توانایی بالایی داره و من فقط یک تنظیم معمولی انجام دادم خواننده مورد علاقه او استاد شادمهر عقیلی هست . تمامی شعر و اهنگ و تنظیم با خود مهدی بوده به غیر از اهنگ ‘ یه بهونه ‘ که شعرش برای یکی از دوستانشون بوده تنظیم اهنگ ها تو استودیو خونگیش انجام میگیره شخصا دوست داره یک خواننده خوبی باشه تا اهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد داره آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازش میگیره یک آلبوم مجاز به نام از این ساعت دارد که در شهریور ۹۳ توسط تصویرگستر پاسارگاد منتشر شد.

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام هوای پاییز از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Mehdi Ahmadvand Called Havaye Paeiz

تکست آهنگ هوای پاییز مهدی احمدوند,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند هوای پاییز,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز,دانلود اهنگ هوای پاییز مهدی احمدوند,Mehdi Ahmadvand,دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز  دانلود آهنگ,متن آهنگ هوای پاییز مهدی احمدوند,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز

هوایه پاییز اومده
به خونمون با رفتنت
من گریه میکنم شاید
اشکایه من گرفتنت
هوایه بارونه دلم انگاری نزدیکه توام
تو بدترین شرایط هم فکر رسیدن به توام
همیشه تو فکر توام همیشه تو خاطرمی
میونه خاطراته من قشنگترین خاطره امی
تا بودی لحظه هایه بد میونه لحظه هام نبود
پاییز تو رو ازم گرفت
از من گرفت تو رو چه زود
دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای پاییز
به شیشه بارون میزنه
شبیه اشکایه منه
هوایه پاییز واسه من هوایه تنها بودنه
هوایه بارونی ازش خاطره داریم هردومون
به یادتم هر جا برم هر جا میری یادم بمون
همیشه تو فکر توام همیشه تو خاطرمی
میونه خاطراته من قشنگترین خاطره امی
تا بودی لحظه هایه بد میونه لحظه هام نبود
پاییز تو رو ازم گرفت
از من گرفت تو رو چه زود

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند اصالتا همدانی (زاده ی ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در کرج) خواننده سبک پاپ اهل ایران است. او از ۱۴ سالگی با ویولون بوده.همچنین اولین کاری که او ساخت “خیلی دوست دارم یه روز” بوده که شعر و آهنگ و تنظیم بر عهده ی خود بود.. اولین کاری که برای دیگری تنظیم کرد آهنگ “تاوان”برای سامان جلیلی بود.. آهنگ عشق اول مهدی احمدوند یکی از آهنگ های معروف این خواننده است.او پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمیش با نام از این ساعت در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.

مهدی احمدوند ۲۹ بهمن ۱۳۷۰در شهر کرج متولد و بزرگ شده همین شهر می باشد و اصالتا همدانی با استعداد در موسیقی به طوری که شروع به کار موسیقی او از ۱۴ سالگی و با ویولن بوده اولین کاری که او ساخت اهنگ ‘خیلی دوست دارم یه روز’ بوده که شعر و اهنگ سازی و تنظیم کار توسط خودشون انجام شد اولین کاری که برای شخص دیگری تنظیم کرد اهنگ ‘ تاوان ‘ برای سامان جلیلی بود و نظرش در مورد سامان : سامان پسر خوب و با استعدادی هست بعضی ها میگن که تنظیم من باعث پیشرفت سامان جلیلی شده اما من همیشه گفتم سامان با هر کسی دیگه ای کار میکرد بازم پیشرفت میکرد چون توانایی بالایی داره و من فقط یک تنظیم معمولی انجام دادم خواننده مورد علاقه او استاد شادمهر عقیلی هست . تمامی شعر و اهنگ و تنظیم با خود مهدی بوده به غیر از اهنگ ‘ یه بهونه ‘ که شعرش برای یکی از دوستانشون بوده تنظیم اهنگ ها تو استودیو خونگیش انجام میگیره شخصا دوست داره یک خواننده خوبی باشه تا اهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد داره آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازش میگیره یک آلبوم مجاز به نام از این ساعت دارد که در شهریور ۹۳ توسط تصویرگستر پاسارگاد منتشر شد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ پویا فاصله دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا فاصله

دانلود آهنگ حامد پهلان نم نم بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی لهراسبی تا وقتی با منی دانلود آهنگ Ali Lohrasbi

دانلود آهنگ مجید یحیایی شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مانی رهنما بی بی دل دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی منتظرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یه عمره دانلود آهنگ دانلود ترانه یه عمره مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ محسن یاحقی یه روز میای دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب دانلود آهنگ دانلود ترانه یه حس عجیبی مازیار عصری

دانلود آهنگ مسعود امامی حال من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ