یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر قیامت,تکست آهنگ حلالت نمیکنم امیر قیامت,دانلود آهنگ جدید امیر قیامت حلالت نمیکنم,دانلود موزیک جدید امیر قیامت حلالت نمیکنم,پخش آنلاین آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم,دانلود ترانه حلالت نمیکنم امیر قیامت,متن آهنگ حلالت نمیکنم امیر قیامت,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ حلالت نمیکنم امیر قیامت,آهنگ ایرانی قدیمی,Amir Ghiamat

دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

فرقه تو و من تو این بوده که من عاشق بودمو تو یه بی وفا روزا به سختی میگذرن اما تو کجا و من کجا من با گریه تو با خنده هات میگذرونی این روزا رو بی وفا کی مثه تو بی وفا بود شاید اینبار بفهمی عشقه من بی گناه بود کی تویه تنهاییات بود به جز من این یکی بود که من نبود با اینکه بدی کردی ازت ممنونم هنوزم به خوبیات مدیونم باورم نمیشه انگار دارم میگم هزیونم ولی نه این عینه حقیقته که ممنونم تو داری میری زیر قدمات منو ندیدی منم ندیده میگم الهی خیر نبینی به خاطراتمون میگم یادش بخیر به آیندت میگم بشه ختمه به خیر بی لیاقتی که بی قیامتی نمیدونم مخاطب منم تو این شعر یا تو نمیدونم یکی اومد گرفت جامو یا تو جا خالی دادی من بد خوردم زمین با اینکه هیچ وقت نبود برخوردم ضعیف با اینکه یه رپرم ولی واست بودم حامی که واسه بودنت به خدا میگفتم آمین دنیارو آب برد تو کجایه کاری هنوزم قدرتمند تو زیرزمین تو خوابی فرقه تو و من تو این بوده که من عاشق بودمو تو یه بی وفا روزا به سختی میگذرن اما تو کجا و من کجا من با گریه تو با خنده هات میگذرونی این روزا رو بی وفا دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم بیشترین جایی که بودم تو خودم بود پاتوقم تنهاییام این تو موودم بود فردارو به خاطر بسپار سقوطم زود با نبودت تبدیل میشه به شروعه خوب تو نیستی ولی خاطراتت مچاله تو دستم من یه پاییزیه با احساسم به دل نشستم من یه صدام که دارم میپیچم تو شهرم یه روز به گوشت میرسم بهت میخندم هی حلالت نمیکنم حلالت نمیکنم بهت گفت عزیزم نامحرم فکر میکردم فقط با من بودی محرم درگیریایه زندگیم بوده با زن لعنت به مهر به آبان به آذر من ته تغاریه خدام سلطانه حسم ولی تو ملکه نبودی تویه دستم نمیدونم خوده دیس لاوم یا طلسمه عشقم ولی میدونم اینارو از ته دل نوشتم فرقه تو و من تو این بوده که من عاشق بودمو تو یه بی وفا روزا به سختی میگذرن اما تو کجا و من کجا من با گریه تو با خنده هات میگذرونی این روزا رو بی وفا

دانلود آهنگ جدید امیر قیامت به نام حلالت نمیکنم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Amir Ghimatat Called Halaet Nemikonam

دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر قیامت,تکست آهنگ حلالت نمیکنم امیر قیامت,دانلود آهنگ جدید امیر قیامت حلالت نمیکنم,دانلود موزیک جدید امیر قیامت حلالت نمیکنم,پخش آنلاین آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم,دانلود ترانه حلالت نمیکنم امیر قیامت,متن آهنگ حلالت نمیکنم امیر قیامت,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ حلالت نمیکنم امیر قیامت,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم

فرقه تو و من تو این بوده
که من عاشق بودمو تو یه بی وفا
روزا به سختی میگذرن اما تو کجا و من کجا
من با گریه تو با خنده هات میگذرونی این روزا رو بی وفا
کی مثه تو بی وفا بود
شاید اینبار بفهمی عشقه من بی گناه بود
کی تویه تنهاییات بود
به جز من این یکی بود که من نبود
با اینکه بدی کردی ازت ممنونم هنوزم به خوبیات مدیونم
باورم نمیشه انگار دارم میگم هزیونم ولی نه این عینه حقیقته که ممنونم
تو داری میری زیر قدمات منو ندیدی منم ندیده میگم الهی خیر نبینی
به خاطراتمون میگم یادش بخیر به آیندت میگم بشه ختمه به خیر
بی لیاقتی که بی قیامتی
نمیدونم مخاطب منم تو این شعر یا تو
نمیدونم یکی اومد گرفت جامو
یا تو جا خالی دادی من بد خوردم زمین
با اینکه هیچ وقت نبود برخوردم ضعیف
با اینکه یه رپرم ولی واست بودم حامی
که واسه بودنت به خدا میگفتم آمین
دنیارو آب برد تو کجایه کاری
هنوزم قدرتمند تو زیرزمین تو خوابی
فرقه تو و من تو این بوده
که من عاشق بودمو تو یه بی وفا
روزا به سختی میگذرن اما تو کجا و من کجا
من با گریه تو با خنده هات میگذرونی این روزا رو بی وفا
دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم
بیشترین جایی که بودم تو خودم بود
پاتوقم تنهاییام این تو موودم بود
فردارو به خاطر بسپار سقوطم زود با نبودت تبدیل میشه به شروعه خوب
تو نیستی ولی خاطراتت مچاله تو دستم من یه پاییزیه با احساسم به دل نشستم
من یه صدام که دارم میپیچم تو شهرم یه روز به گوشت میرسم بهت میخندم
هی حلالت نمیکنم
حلالت نمیکنم بهت گفت عزیزم نامحرم
فکر میکردم فقط با من بودی محرم
درگیریایه زندگیم بوده با زن
لعنت به مهر به آبان به آذر
من ته تغاریه خدام سلطانه حسم
ولی تو ملکه نبودی تویه دستم
نمیدونم خوده دیس لاوم یا طلسمه عشقم
ولی میدونم اینارو از ته دل نوشتم
فرقه تو و من تو این بوده
که من عاشق بودمو تو یه بی وفا
روزا به سختی میگذرن اما تو کجا و من کجا
من با گریه تو با خنده هات میگذرونی این روزا رو بی وفا

متاسفانه هیچ گونه بیوگرافی از این خواننده پیدا نشد .لطفا در صورت داشتن اطلاعاتی موثق ما را در این زمینه همراهی کنید .ممنون

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد هاکان حرف آخر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد هاکان حرف اخر

دانلود موزیک ویدیو حامد زمانی بگو نه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بی تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر پاییز و زمستون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی ققنوس دانلود آهنگ دانلود ترانه ققنوس رضا صادقی

دانلود آهنگ حامد محضرنیا شب یلدا 2 دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد محضرنیا شب یلدا 2

دانلود آلبوم علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم دانلود آهنگ دانلود البوم حدید علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم

دانلود آهنگ بهزاد پکس و مهدی np یخ زدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ اددی عطار عشقت دانلود آهنگ دانلود آهنگ