یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ ساسی مانکن اشتباه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,تکست آهنگ اشتباه ساسی مانکن,متن آهنگ اشتباه ساسی مانکن,sasy mankan,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ اشتباه ساسی مانکن,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن اشتباه,دانلود آهنگ ساسی مانکن اشتباه دانلود آهنگ,دانلود ترانه اشتباه ساسی مانکن,پخش آنلاین آهنگ ساسی مانکن اشتباه,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید ساسی مانکن اشتباه

دانلود آهنگ ساسی مانکن اشتباه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام اشتباه از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Sasy Mankan Called Mistake

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام اشتباه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Sasy Mankan Called Mistake

دانلود آهنگ,تکست آهنگ اشتباه ساسی مانکن,متن آهنگ اشتباه ساسی مانکن,sasy mankan,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ اشتباه ساسی مانکن,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن اشتباه,دانلود آهنگ ساسی مانکن اشتباه  دانلود آهنگ,دانلود ترانه اشتباه ساسی مانکن,پخش آنلاین آهنگ ساسی مانکن اشتباه,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ ساسی مانکن اشتباه

تا به من میرسی چرا اخمات رو همه       تو خودت شادی و آزادی و شکات رو منه

من بی طاقت هی  میفتم یادت هی      کاش که نمیدیمت

همه میگن حالش خوبه  رو به راهه میخواتمش یه عالمه  تا اون جا که یادمه

یه روز میفهمه که همه کاراش اشتباهه    دیگه بازیم نده میبینی که حالم بده

هر روز یه سازی زدی دل من بازی دادی        یه روز آروم مثل من فرداش یه فاز جدید

یه روز از خواب میپری   پشیمونی دیره ولی      هی میبینی که دارم میرم بهم میگی که میشه نری

دانلود آهنگ ساسی مانکن اشتباه

هنوز خوشحاله ولی دلش تنگ میشه واسم     بس که خود خواه میخواد باهاش غریبه باشم

من که کلافه ام هی   تو هم نمیفتی یادم حیف      الان زندگیت اونی که میخواستی یا نه

روزا میشن با هم طی نباید بهت دل میبستم اصلا میشنوی یا نههههه

هر روز یه سازی زدی دل من بازی دادی        یه روز آروم مثل من فرداش یه فاز جدید

یه روز از خواب میپری   پشیمونی دیره ولی     میبینی که دارم میرم بهم میگی که میشه نری

هر روز یه سازی زدی دل من بازی دادی        یه روز آروم مثل من فرداش یه فاز جدید

یه روز از خواب میپری   پشیمونی دیره ولی     میبینی که دارم میرم بهم میگی که میشه نری

هر روز یه سازی زدی     هر روز یه سازی زدی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ احسان حق شناس اعتماد دانلود آهنگ دانلود ترانه اعتماد احسان حق شناس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند دیوونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا حجازی زن معمولی دانلود آهنگ دانلود اهنگ زن معمولی سینا حجازی

دانلود آهنگ حمید طالب زاده عشق ناب دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حمید طالب زاده عشق ناب

دانلود آلبوم همایون شجریان خداوندان اسرار دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مرصاد راجعیان از یاد میبرم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید مرصاد از یاد میبرم

دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت

دانلود آهنگ علی دیباج حرف آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی دیباج

دانلود آهنگ شهریار مشعل تابان دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ ناصر زینعلی برو پشتتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ