یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی سردرگمم,متن آهنگ سردرگمم کوروش صنعتی,تکست آهنگ سردرگمم کوروش صنعتی,دانلود موزیک جدید کوروش صنعتی سردرگمم,دانلود آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی,دانلود ترانه سردرگمم کوروش صنعتی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی برای ماشین,پخش آنلاین آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم,دانلود اهنگ سردرگمم کوروش صنعتی,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دیگه هیچ جای این دنیا به هیچکی دل نمیبندم     چی آوردی به روز من که هیچجوری نمیخندم        چی آوردی به روز من که هیچجوری نمیخندم

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام سردرگمم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

Download New Music By Kourosh Sanaati Called SardarGomam

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی سردرگمم,متن آهنگ سردرگمم کوروش صنعتی,تکست آهنگ سردرگمم کوروش صنعتی,دانلود موزیک جدید کوروش صنعتی سردرگمم,دانلود آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی,دانلود ترانه سردرگمم کوروش صنعتی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی برای ماشین,پخش آنلاین آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم,دانلود اهنگ سردرگمم کوروش صنعتی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم

چه سخته باور اینکه دیگه نیستم کنار تو      به جای من یکی دیگه شده دار وندار تو

چقدر سر درگمم امشب عجب حال بدی دارم       از این حال پریشون و از تین دلتنگی بیزارم

صدام میمیره تو سینه نمیگم دردم جایی    اخه پیش همه گفتم برام یه دنیایی

دیگه هیچ جای این دنیا به هیچکی دل نمیبندم     چی آوردی به روز من که هیچجوری نمیخندم        چی آوردی به روز من که هیچجوری نمیخندم

دانلود آهنگ کوروش صنعتی سردرگمم

چی اوردی به روزم که دلم از عشق بیزاره    شدی کابوسی که شب ها من تنها نمیزاره

دارم میمیرم ازغصه ولی تو داری میخندی      تو که از من گذشتی پس به اون هم دل نمیبندی

صدام میمیره تو سینه نمیگم دردم جایی    اخه پیش همه گفتم برام یه دنیایی

دیگه هیچ جای این دنیا به هیچکی دل نمیبندم     چی آوردی به روز من که هیچجوری نمیخندم        چی آوردی به روز من که هیچجوری نمیخندم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ آرمین 2afam دمش گرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سلمان اوغلی عشق سرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احسان تهرانچی شکل قلب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آروم آروم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ علیشمس آروم آروم

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان رفت و امد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس جهنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید اظهری و رضا رویگری ستاره سرد دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید رضا رویگری ستاره سرد

دانلود آهنگ میلاد بابایی زبونم لال دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نگرانم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احسان حق شناس خاطرت دانلود آهنگ دانلود ترانه خاطرت احسان حق شناس