یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من دانلود آهنگ تیتراژ آسمان من

آهنگ ایرانی,Hamed Zamani,دانلود موزیک جدید حامد زمانی آسمان من,تکست آهنگ آسمان من حامد زمانی,تیتراژ سریال آسمان من,تیتراژ آسمان من,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید حامد زمانی,دانلود اهنگ آسمان من حامد زمانی,دانلود آهنگ جدید حامد زمانی آسمان من,دانلود آهنگ,متن آهنگ آسمان من حامد زمانی

دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من دانلود آهنگ تیتراژ آسمان من

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام آسمان من از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام آسمان من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

این آهنگ تیتراژ سریال آسمان من می باشد
Download New Music By Hamed Zamani Called Aseman Man

آهنگ ایرانی,Hamed Zamani,دانلود موزیک جدید حامد زمانی آسمان من,تکست آهنگ آسمان من حامد زمانی,تیتراژ سریال آسمان من,تیتراژ آسمان من,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید حامد زمانی,دانلود اهنگ آسمان من حامد زمانی,دانلود آهنگ جدید حامد زمانی آسمان من,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ حامد زمانی آسمان من

این اخرین قدم برای دیدنت   این اخرین پله واسه رسیدنت

این اخرین نفس کشیدنم برای توه     این اخرین تو رو ندیدنم برای تو

برای اخرین نفس بخون ترانه ای    که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

که میشه از تو رد شد و نظر به جاده کرد     که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

بیا پر بکش پریدنت مقدسه    همین یه بار دیدنم برای من بسه

بگو که باید از تو رد شد و دل ندید    باید برید و پر زد و به آسمون رسید

صدا بزن من که بار اخره بگذار ببینمت قرار اخره        برای بار اخرم شده فقط بخند

بخند و چشمای قشنگت به روم ببند

دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من

بیا به جرمی عاشقی بکش من نرو     نگاه کن این تن نحیف و زار و خسته رو

تو رو بجون خاطرات خوبم بمون     تو رو به جون خاطرات تلخمون نرو

بیا و راحتم کن از نگاه ادما        نگذار بگیر دامنم رو اه ادما

بگو چرا باید بسوزه لحظه های من      به خاطر نگاه اشتباه ادما

برای اخرین نفس بخون ترانه ای    که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

ه میشه از تو رد شد و نظر به جاده کرد     که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان بیخیال دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد پهلان بیخیال

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی از خودم نمیگذرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک خواهش

دانلود آهنگ امیر آمین چشمای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر آمین چشمای تو

دانلود آهنگ فتاح فتحی آخرین شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش سلفی من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهران باقری دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید راستی به نوبه خودم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نوبه خودم

دانلود موزیک ویدیو سامان جلیلی طپش دانلود آهنگ دانلود آهنگ تصویری طپش سامان جلیلی