یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره

دانلود موزیک جدید فریدون اسرایی حالت چطوره,دانلود آهنگ جدید فریدون اسرایی,دانلود آهنگ,متن آهنگ حالت چطوره فریدون اسرایی,پخش آنلاین آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره,دانلود ترانه حالت چطوره فریدون اسرایی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ حالت چطوره فریدون اسرایی,دانلود اهنگ حالت چطوره فریدون اسرایی,دانلود آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی غمگین,Fereydoun Asarayi,دانلود آهنگ جدید فریدون اسرایی حالت چطوره

دانلود آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره

دانلود آهنگ جدید فریدون اسرایی به نام  حالت چطوره از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Fereydoun Asarayi Called Halet Chetore

دانلود آهنگ جدید فریدون اسرایی به نام  حالت چطوره از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Fereydoun Asarayi Called Halet Chetore

دانلود موزیک جدید فریدون اسرایی حالت چطوره,دانلود آهنگ جدید فریدون اسرایی,دانلود آهنگ,متن آهنگ حالت چطوره فریدون اسرایی,پخش آنلاین آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره,دانلود ترانه حالت چطوره فریدون اسرایی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ حالت چطوره فریدون اسرایی,دانلود اهنگ حالت چطوره فریدون اسرایی,دانلود آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی غمگین,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی    از بعد رفتن تو من موندم و تنهایی

من موندم و سکوت و یه عالمه ترانه      یه عالمه خیال و حرفای عاشقانه

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم         نیستی من و بیبینی از پا دارم میفتم

چه خاطرات خوبی و تو خاطرم گذاشتی       کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

  کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

حالت چطوره عشقم   از بس که این زمونه چشمام بازی داده

از بس که قبطه خوردم به حال هر دوتامون     تنهایی و جدایی شد مال هر دوتامون

حالت چطوره عشقم  خوش باش هر کجایی         من جای هر دوتامون غمگینم از جدایی

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم         نیستی من و بیبینی از پا دارم میفتم

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی    از بعد رفتن تو من موندم و تنهایی

من موندم و سکوت و یه عالمه ترانه      یه عالمه خیال و حرفای عاشقانه

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم         نیستی من و بیبینی از پا دارم میفتم

چه خاطرات خوبی و تو خاطرم گذاشتی       کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

  کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

حالت چطوره عشقم   از بس که این زمونه چشمام بازی داده

دانلود آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره

از بس که قبطه خوردم به حال هر دوتامون     تنهایی و جدایی شد مال هر دوتامون

حالت چطوره عشقم  خوش باش هر کجایی         من جای هر دوتامون غمگینم از جدایی

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم         نیستی من و بیبینی از پا دارم میفتم

حالت چطوره عشقم حالت چطوره عشقم  حالت چطوره عشقم  حالت چطوره عشقم  حالت چطوره عشقم  حالت چطوره عشقم

متن آهنگ اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ احسان پایه و سعید هاشمی دعا میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید احسان پایه دعا میکنم

دانلود آهنگ علی بابا عکس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ سلمان اوغلی دنیای این روزای من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس روزای روشن دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس دنیای روزای روشن

دانلود آهنگ پویا بیاتی برگرد دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا بیاتی برگرد

دانلود آهنگ کامیار تو با منی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک اضافی

دانلود آهنگ حامی از تو هیچ نمیرنجم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش با من چکار کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی پناهنده دانلود آهنگ دانلود آهنگ