یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک اضافی

تکست آهنگ اضافی محمد بیباک,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ اضافی محمد بیباک,پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک اضافی,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک اضافی,دانلود اهنگ اضافی محمد بیباک,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید محمد بیباک اضافی,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی دانلود آهنگ,دانلود ترانه اضافی محمد بیباک

دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک اضافی

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Mohammad Bibak Called Ezafi

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Mohammad Bibak Called Ezafi

تکست آهنگ اضافی محمد بیباک,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ اضافی محمد بیباک,پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک اضافی,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک اضافی,دانلود اهنگ اضافی محمد بیباک,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید محمد بیباک اضافی,دانلود آهنگ جدید محمد بیباک,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر  آهنگ محمد بیباک اضافی

بالاخره که چی؟؟؟؟؟باید تموم میشد/خسته ام کردی میفهمی؟؟؟؟؟؟؟

اضافی رو مغزم مثل یه تیکه لخته خون        من کارم دور از هر آدمی فقط پرسه بود

حرف میزدی گوش نمیدادم میدادم سر تکون         با تو گذشت بد گذشت سه فصل سبز و گرم و زردمون

ولی خوب زمستون اومد وقتی رابطمون طلسم بود     خوب اومد خوش اومد خوشم اومد ترکوند

سرد شدم من خودمم و سعی نکردم فرق کنم    فقط یادم رفت آدم هست  به اندازه کافی دورم  و محمد واقعا رفت

تو کتت نمیره فاجعه ست که بازم  کاری نشد بکنی یادت نمیره     هر چی خاطره ست که با من داری خوشحالم

میگیرم سرم بالا ک پاهام هیچ وقت کج نرفت   ولی تو کج بزرگ شدی همین دلیل رفتنم

من همینم عوض نمیشم تو بمون با هموناکه میگی باهات مچ ترن

دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی

ببین همون خودتی و قفل بازیات    پاشو جمع کن تو سوغاتیات نمیگیره کسی خود راضی جاتو تو با تو

نمیشه حرف زد انگاری با تو خسته ام از داستان تکراریات    تو هم صبح با این فکرا بیدار شو تو با تو

میدونی نوشتن خیلی سخته درباره با تو چون   من خیلی وقته سعی کردم فراموش کنم حرکاتت

رفتارتو مثل هم دهیات خنده دار  افکار تو

فقط میاد سر صدات با یه منطق خنده دار   کم نمیاری تو بحثا دورت شلوغ تو عکسا

من هم حال میکردم تک تر باشم مثل تجدیدی تو عکسا      پس دیدی رو اعصابی

روزایی که با تو بود اره پره اتو بود   من هی چشم پوشی میکردم تو هم فقط هارت و پورت

تو جنگ نبودی ولی دورت پره ناتو بود تو سنگ که بودی نمیگیره کسی جات زود

چون اگه بخوام  سر پا باشم ترجیح میدم که تنها باشم     به همه بگو که من باعث کم کاریشم  من رفتم

ببین باز من چشه سخته   یادته که میگفتم میفهمی تو نبودم ارزشم  وقتشه رد بشه

ببین همون خودتی و قفل بازیات    پاشو جمع کن تو سوغاتیات نمیگیره کسی خود راضی جاتو تو با تو

نمیشه حرف زد انگاری با تو خسته ام از داستان تکراریات    تو هم صبح با این فکرا بیدار شو تو با تو

میدونم چقدر دور زدی تا من   دیگه نخواد کسی فرصتی با من    حالا بگو تو تخس تری یا من   من من

تکست اختصای از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامی از تو هیچ نمیرنجم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش با من چکار کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی پناهنده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیرضا آذری و میلاد بابایی اثر انگشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا آذری و میلاد بابایی

دانلود آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من دانلود آهنگ تیتراژ آسمان من

دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان بیخیال دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد پهلان بیخیال

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی از خودم نمیگذرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک خواهش