یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ مسعود محمد نیی خدات هست,متن آهنگ خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود ترانه خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نیی خدات هست,تکست آهنگ خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود اهنگ خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود موزیک جدید مسعود محمد نیی خدات هست,دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نیی,دانلود آهنگ پاپ شاد

دانلود آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام خدات هست از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Masoud Mohamad Nabi Called Khodat Hast

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام خدات هست از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Masoud Mohamad Nabi Called Khodat Hast

دانلود آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست  دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ مسعود محمد نیی خدات هست,متن آهنگ خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود ترانه خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نیی خدات هست,تکست آهنگ خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود اهنگ خدات هست مسعود محمد نیی,دانلود موزیک جدید مسعود محمد نیی خدات هست,دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نیی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست

خودت نیستی صدات هست،تو این خونه هوات هست    کسی دو رو برم نیست خودت نیستی خدات هست

ازم چیزی نمونده به جز دلشوره و غم    پر از تشویش و اشکیم تو این روزای مبهم

سخته برای هر دومون تحمل این درد    شاید کنار هم بشه کار بزرگی کرد

برای هر دو تای ما کافیه این دوری   از هر مسیری هم میشه بازم سمت من برگرد

تو که رفتی خیلی بد آوردم     پشت پا از همه دنیا خوردم

بس که گریه کردم از ندیدنت حتی آسمون از رو ردم

دانلود آهنگ مسعود محمد نبی خدات هست

میدونم حا تو هم خوب نشد    کمتر از من دلت آشوب نشد

بعد ار اون جدایی دیگه عشقی     واسه ی من و تو محبوب نشد

سخته برای هر دومون تحمل این درد    شاید کنار هم بشه کار بزرگی کرد

برای هر دو تای ما کافیه این دوری   از هر مسیری هم میشه بازم سمت من برگرد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد زمانی آسمان من دانلود آهنگ تیتراژ آسمان من

دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان بیخیال دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد پهلان بیخیال

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی از خودم نمیگذرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک خواهش

دانلود آهنگ امیر آمین چشمای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر آمین چشمای تو

دانلود آهنگ فتاح فتحی آخرین شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش سلفی من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهران باقری دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید راستی به نوبه خودم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نوبه خودم