یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

Samir Zand,دانلود آهنگ جدید سمیر زند,تکست آهنگ یار دبستانیه من سمیر زند,دانلود ترانه یار دبستانیه من سمیر زند,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید سمیر زند یار دبستانیه من,دانلود اهنگ یار دبستانیه من سمیر زند,پخش آنلاین آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من,آهنگ ایرانی,متن آهنگ یار دبستانیه من سمیر زند,دانلود آهنگ جدید سمیر زند یار دبستانیه من,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما دشت بی فرهنگیه ما هرزه تمومه علفاش خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلایه آدماش دست منو تو باید این پرده ها رو پاره کنه کی میتونه جز منو تو درد ما رو چاره کنه یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما دانلود آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما دشت بی فرهنگیه ما هرزه تمومه علفاش خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلایه آدماش دست منو تو باید این پرده ها رو پاره کنه کی میتونه جز منو تو درد ما رو چاره کنه یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما

دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام یار دبستانیه من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Samir Zand Called Yare Dabestanie Man

Samir Zand,دانلود آهنگ جدید سمیر زند,تکست آهنگ یار دبستانیه من سمیر زند,دانلود ترانه یار دبستانیه من سمیر زند,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من  دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید سمیر زند یار دبستانیه من,دانلود اهنگ یار دبستانیه من سمیر زند,پخش آنلاین آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من,آهنگ ایرانی,متن آهنگ یار دبستانیه من سمیر زند,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی
حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فرهنگیه ما هرزه تمومه علفاش خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلایه آدماش
دست منو تو باید این پرده ها رو پاره کنه کی میتونه جز منو تو درد ما رو چاره کنه
یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی
حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما
دانلود آهنگ سمیر زند یار دبستانیه من
یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی
حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فرهنگیه ما هرزه تمومه علفاش خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلایه آدماش
دست منو تو باید این پرده ها رو پاره کنه کی میتونه جز منو تو درد ما رو چاره کنه
یار دبستانی من با منو همراه منی چوب الف بر سر ما بغضه منو آه منی
حک شده اسم منو تو رو تن این تخته سیاه ترکه ی بیدادو ستم مونده هنوز رو تن ما

محمد حسین خزعلی با نام هنری سمیر زند متولد سال هزار و سیصد و شصت و یک، خواننده پاپ ایرانی است. او در ژانویه سال دو هزار دوازده موزیک ویدئویی به همراه حبیب محبیان، خوانندهٔ سابقاً لس‌آنجلسی منتشر کرد که عناصری از تکنو، ترنس و هاوس دارد. این ویدئو موجب جلب توجه گسترده رسانه‌ای شد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو تو همه جا بودی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش نیستش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ افشین سیاهپوش نیستش

دانلود آهنگ محسن چاوشی ماه پیشونی دانلود آهنگ تکست آهنگ ماه پیشونی محسن چاوشی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دوست دارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی پاشایی دوست دارم

دانلود آلبوم مهدی احمدوند ساعت 7 دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود موزیک ویدیو محسن چاوشی ماه پیشونی دانلود آهنگ تکست آهنگ ماه پیشونی محسن چاوشی

دانلود آهنگ مهدی مدرس تو رو یاد من میاره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی خواهش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی خواهش

دانلود ریمیکس آهنگ مانی رهنما خیابون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مانی رهنما خیابون