یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر علی حالا که رفتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی

پخش آنلاین آهنگ امیر علی حالا که رفتم,متن آهنگ حالا که رفتم امیر علی,دانلود اهنگ حالا که رفتم امیر علی,دانلود موزیک جدید امیر علی حالا که رفتم,دانلود آهنگ جدید امیر علی,دانلود آهنگ امیر علی حالا که رفتم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر علی حالا که رفتم,تکست آهنگ حالا که رفتم امیر علی,دانلود ترانه حالا که رفتم امیر علی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ

دانلود آهنگ امیر علی حالا که رفتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام حالا که رفتم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا ترانه ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مستر : امیرعلی Download New Music By AmirAli Called Hala Ke Raftam

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام حالا که رفتم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
ترانه ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مستر : امیرعلی
Download New Music By AmirAli Called Hala Ke Raftam

پخش آنلاین آهنگ امیر علی حالا که رفتم,متن آهنگ حالا که رفتم امیر علی,دانلود اهنگ حالا که رفتم امیر علی,دانلود موزیک جدید امیر علی حالا که رفتم,دانلود آهنگ جدید امیر علی,دانلود آهنگ امیر علی حالا که رفتم  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر علی حالا که رفتم,تکست آهنگ حالا که رفتم امیر علی,دانلود ترانه حالا که رفتم امیر علی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر علی حالا که رفتم

حالا که رفتم چطوره حالت شنیدم اوضاعت هم خوبه

 بگو چطوره حال و هوایی که گفتی با من آشوبه

 حالا که رفتم اونکه حسودی میکرد به دنیات همدمته

خداکنه تا لحظه ی اخر بمونه چون باعث تنهاشدنته

 تاحالا شده واسه یبار بشینی پای حرفایی که به تو گفتم

چرا حتی یبار بشینی پای دردایی که به تو گفتم

 چرا؟ آخه چرا

دانلود آهنگ جدید امیر علی حالا که رفتم

 تاحالا شده واسه یبار بگی اونکه دوست داشت برای چی رفت

 چرا؟ اخه چرا اونی که بودی تموم زندگیش رفت چرا آخه چرا

وقتی که دنیات پر عذابه , وقتی که خوشبختی پیش تو خوابه

 وقتی که روزات غرق غباره هیچکسی باتو کاری نداره

 وقتی که عشقت دستاتو میگیره

 وقتی که میگه از دنیا بدون تو سیره

یکی پیدا میشه خیلی حقیره

دوس داره دنیات بشه مثل خودش تیره

 اما تو اینارو هیچوقت نفهمیدی

 تاحالا شده واسه یبار بشینی پای حرفایی که به تو گفتم

چرا حتی یبار بشینی پای دردایی که به تو گفتم

 چرا؟ آخه چرا

 تاحالا شده واسه یبار بگی اونکه دوست داشت برای چی رفت

 چرا؟ اخه چرا اونی که بودی تموم زندگیش رفت چرا آخه چرا

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ بهنام صفوی حیف دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی حیف

دانلود آهنگ علی زند وکیلی آه سرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عرفان سلیمی ندیدی منو دانلود آهنگ دانلود اهنگ ندیدی منو عرفان سلیمی

دانلود آهنگ علیرضا قربانی غم هجران دانلود آهنگ دانلود اهنگ غم هجران علیرضا قربانی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دقیقه هام دانلود آهنگ دانلود اهنگ دقیقه هام علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ علی بابا فکرت نمیره از سرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا درخشنده تو طاقت نداری دانلود آهنگ دانلود اهنگ تو طاقت نداری سینا درخشنده

دانلود آهنگ سپند امیرسلیمانی شب پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا یزدانی آوانگارد دانلود آهنگ دانلود آهنگ