یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سالار عقیلی موج اشک دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید سالار عقیلی موج اشک

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی,دانلود آهنگ,متن آهنگ موج اشک سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی موج اشک,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود اهنگ موج اشک سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه موج اشک سالار عقیلی,دانلود آهنگ سالار عقیلی موج اشک دانلود آهنگ,تکست آهنگ موج اشک سالار عقیلی,دانلود موزیک جدید سالار عقیلی موج اشک,پخش آنلاین آهنگ سالار عقیلی موج اشک

دانلود آهنگ سالار عقیلی موج اشک دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید سالار عقیلی موج اشک

عاشقی آواره ام در غربته چشمانه تو گریه پنهان کرده ام از حرمته چشمانه تو عطر تو را گرفته تنه لحظه های من صد باغه گل شکفته شده در هوایه من امشب تمام غربته خود را گریستم , گریستم شاید دل تو بسوزد برایه من برایه من من آن موج اشکم که بی اختیارم خودم را به آغوشه تو میسپارم تو دریای من باش به حسرت گذشته همه روزگارم ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی موج اشک یک لحظه نگاه تو مرا راحت جان است چشمانه تو آرامترین خواب جهان است زیبایی چشمانه نظر کرده آهو رازیست که در عطر نگاه تو نهان است من آن موج اشکم که بی اختیارم خودم را به آغوشه تو میسپارم تو دریای من باش به حسرت گذشته همه روزگارم ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام موج اشک از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Salar Aghili Called Moje Ashk

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی,دانلود آهنگ,متن آهنگ موج اشک سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی موج اشک,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود اهنگ موج اشک سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه موج اشک سالار عقیلی,دانلود آهنگ سالار عقیلی موج اشک  دانلود آهنگ,تکست آهنگ موج اشک سالار عقیلی,دانلود موزیک جدید سالار عقیلی موج اشک,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سالار عقیلی موج اشک

عاشقی آواره ام
در غربته چشمانه تو
گریه پنهان کرده ام
از حرمته چشمانه تو
عطر تو را گرفته تنه لحظه های من
صد باغه گل شکفته شده در هوایه من
امشب تمام غربته خود را گریستم , گریستم
شاید دل تو بسوزد برایه من برایه من
من آن موج اشکم که بی اختیارم
خودم را به آغوشه تو میسپارم
تو دریای من باش
به حسرت گذشته همه روزگارم
ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی موج اشک
یک لحظه نگاه تو مرا راحت جان است
چشمانه تو آرامترین خواب جهان است
زیبایی چشمانه نظر کرده آهو
رازیست که در عطر نگاه تو نهان است
من آن موج اشکم که بی اختیارم
خودم را به آغوشه تو میسپارم
تو دریای من باش
به حسرت گذشته همه روزگارم
ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حسین توکلی این خود عشقه دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حسین توکلی این خود عشقه

دانلود آهنگ افشین آذری و مهدی گودرزی تو یا من دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ کوروش صنعتی هوامو داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حمیدرضا یوسفی بگو بگو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حمیدرضا یوسفی بگو بگو

دانلود آهنگ مسعود سعادتمند عشق اینترنتی دانلود آهنگ دانلود اهنگ عشق اینترنتی مسعود سعادتمند

دانلود آهنگ یاسر داودیان شک دانلود آهنگ دانلود ترانه شک یاسر داودیان

دانلود آهنگ مجید رستمی قطب جنون دانلود آهنگ دانلود اهنگ قطب جنون مجید رستمی

دانلود آهنگ امید عامری حرف آخر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امید عامری حرف آخر

دانلود آهنگ ایمان فلاح شهید دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ ایمان فلاح شهید

دانلود آهنگ امید ساربانی بی کسی دانلود آهنگ دانلود آهنگ