یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید رستمی قطب جنون دانلود آهنگ دانلود اهنگ قطب جنون مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی قطب جنون,متن آهنگ قطب جنون مجید رستمی,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ جدید مجید رستمی,تکست آهنگ قطب جنون مجید رستمی,دانلود آهنگ مجید رستمی قطب جنون دانلود آهنگ,دانلود ترانه قطب جنون مجید رستمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ قطب جنون مجید رستمی,پخش آنلاین آهنگ مجید رستمی قطب جنون,دانلود موزیک جدید مجید رستمی قطب جنون

دانلود آهنگ مجید رستمی قطب جنون دانلود آهنگ دانلود اهنگ قطب جنون مجید رستمی

دستام سرده دله من یخ کرده این دلتنگی همیشه با من هم درده وای از دوری نمیرن اینجوری میگم نرو تو میگی مجبوری بی من میری آخه چجوری وقتی که تو نیستی خونه قطب جنونه همیشه دمایه اتاقه سردم منفیه تنهایی میشه از آسمونه دله من حرف جدایی میباره میخوام آروم باشم اما مگه خیالت میذاره این دله تنهام کسی رو جز تو نداره دانلود آهنگ جدید مجید رستمی قطب جنون دوری از تو منو از من ترسوند وقتی رفتی رویه دلم جایه پاهات موند حالا دارم پی تو میگردم کاش میدیدی خودمم گم کردم من دلگیرم بی تو میمیرم وقتی که تو نیستی خونه قطب جنونه همیشه دمایه اتاقه سردم منفیه تنهایی میشه از آسمونه دله من حرف جدایی میباره میخوام آروم باشم اما مگه خیالت میذاره این دله تنهام کسی رو جز تو نداره

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام قطب جنون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

ترانه: روح ا… همتی / ملودی: مجید رستمی / تنظیم: امین آریا

کمانچه: احسان نی زن / گیتار : فرشید ادهمی

Download New Music By Majid Rostami Called Ghotbe Jonoon

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی قطب جنون,متن آهنگ قطب جنون مجید رستمی,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ جدید مجید رستمی,تکست آهنگ قطب جنون مجید رستمی,دانلود آهنگ مجید رستمی قطب جنون  دانلود آهنگ,دانلود ترانه قطب جنون مجید رستمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ قطب جنون مجید رستمی,پخش آنلاین آهنگ مجید رستمی قطب جنون,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مجید رستمی قطب جنون

دستام سرده دله من یخ کرده
این دلتنگی همیشه با من هم درده
وای از دوری نمیرن اینجوری
میگم نرو تو میگی مجبوری
بی من میری آخه چجوری
وقتی که تو نیستی خونه قطب جنونه همیشه
دمایه اتاقه سردم منفیه تنهایی میشه
از آسمونه دله من حرف جدایی میباره
میخوام آروم باشم اما مگه خیالت میذاره
این دله تنهام کسی رو جز تو نداره
دانلود آهنگ جدید مجید رستمی قطب جنون
دوری از تو منو از من ترسوند
وقتی رفتی رویه دلم جایه پاهات موند
حالا دارم پی تو میگردم
کاش میدیدی خودمم گم کردم
من دلگیرم بی تو میمیرم
وقتی که تو نیستی خونه قطب جنونه همیشه
دمایه اتاقه سردم منفیه تنهایی میشه
از آسمونه دله من حرف جدایی میباره
میخوام آروم باشم اما مگه خیالت میذاره
این دله تنهام کسی رو جز تو نداره

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امید عامری حرف آخر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امید عامری حرف آخر

دانلود آهنگ ایمان فلاح شهید دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ ایمان فلاح شهید

دانلود آهنگ امید ساربانی بی کسی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فرهاد جواهرکلام عصر پاییزی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام عصر پاییزی

دانلود آهنگ علی اصحابی شهر باران دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلود آهنگ اهورا ایمان پروانه بر پیراهن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید اهورا ایمان پروانه بر پیراهن

دانلود آهنگ محسن چاوشی همخواب دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی همخواب

دانلود آهنگ امید علومی پشیمون میشی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امید علومی پشیمون میشی

دانلود آهنگ سامان جلیلی هوای خونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر علی حالا که رفتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی