یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سامان جلیلی هوای خونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی هوای خونه,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,saman jalili havaye khoone,دانلود ترانه هوای خونه سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی هوای خونه,دانلود اهنگ هوای خونه سامان جلیلی,متن آهنگ هوای خونه سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی هوای خونه دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید سامان جلیلی هوای خونه,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ هوای خونه سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی هوای خونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام هوای خونه از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا ترانه سرا: سید شهرام جلیلی – آهنگساز: سامان جلیلی تنظیم کننده، میکس و مستر: حامد برادران – گیتار: کیان دارات – ویولن: عرفان پاشا Download New Music By Saman Jalili Called Havaye Khoone

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام هوای خونه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
ترانه سرا: سید شهرام جلیلی – آهنگساز: سامان جلیلی
تنظیم کننده، میکس و مستر: حامد برادران – گیتار: کیان دارات – ویولن: عرفان پاشا
Download New Music By Saman Jalili Called Havaye Khoone

پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی هوای خونه,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,saman jalili havaye khoone,دانلود ترانه هوای خونه سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی هوای خونه,دانلود اهنگ هوای خونه سامان جلیلی,متن آهنگ هوای خونه سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی هوای خونه  دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید سامان جلیلی هوای خونه,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سامان جلیلی هوای خونه

بزودی ….

هوای خونه دل گیره / تو که نیستی پریشونم

ببین بعد تو یک روزم تو این خونه نمی مونم تو این خونه نمی مونم

.

.

.

.

.

.

.

متن آهنگ وای دلم سامان جلیلی

عشق من کجای زندگیتم بگو از این روزای پر پر بگو

که میرسیم به آخر بگو

عشق من الان که روبروتم بگو

بگو که آرزوتم بگو تمومه زندگیتم

بگو وای دلم منو میکشه سکوتت

وای دلم عذابم میده نبودت

وای دلم بدون تو نمیتونم

وای دلم نگو از من دل میکنی

وای دلم تو هنوزم عشق منی

وای دلم بدون تو نمیتونم

دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم

عشق من چی مونده از غرورم بگو

چرا من از تو دورم بگو

از این سکوت مبهم بگو

عشق من الان که روبروتم بگو

که میکنی تو ترکم بگو

رسیده روز مرگم بگو

بگو ای دلم منو میکشه سکوتت

وای دلم عذابم میده نبودت

وای دلم بدون تو نمیتونم

وای دلم نگو از من دل میکنی

وای دلم تو هنوزم عشق منی

وای دلم بدون تو نمیتونم

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر علی حالا که رفتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی

دانلود آهنگ بهنام صفوی حیف دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی حیف

دانلود آهنگ علی زند وکیلی آه سرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عرفان سلیمی ندیدی منو دانلود آهنگ دانلود اهنگ ندیدی منو عرفان سلیمی

دانلود آهنگ علیرضا قربانی غم هجران دانلود آهنگ دانلود اهنگ غم هجران علیرضا قربانی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دقیقه هام دانلود آهنگ دانلود اهنگ دقیقه هام علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ علی بابا فکرت نمیره از سرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا درخشنده تو طاقت نداری دانلود آهنگ دانلود اهنگ تو طاقت نداری سینا درخشنده

دانلود آهنگ سپند امیرسلیمانی شب پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ