یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ آروین صاحب خداحافظی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود اهنگ خداحافظی آروین صاحب,متن آهنگ خداحافظی آروین صاحب,دانلود آهنگ,دانلود ترانه خداحافظی آروین صاحب,دانلود آهنگ آروین صاحب خداحافظی دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آروین صاحب خداحافظی,دانلود موزیک جدید آروین صاحب خداحافظی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ خداحافظی آروین صاحب,پخش آنلاین آهنگ آروین صاحب خداحافظی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید آروین صاحب

دانلود آهنگ آروین صاحب خداحافظی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

خداحافظی کن که تنها بشم برام بسه تو قلبه تو جا بشم دیگه بسه این بغض تکراریو بگو قبل رفتن دوسم داری تو خودت راه برو دیگه راحت بکن کسی نیست بفهمه خیانت بکن تو که ماله من نیستی آخر میری دیگه پس بهونه چرا میگیری خداحافظی واسه ما بهتره دلت آخرین بازیو میبره برو فک نکن حاله من بد بشه دیگه وقتشه گریه عادت بشه خداحافظی کن دستم رو بشه دلم تویه تنهایی ترسو بشه تمومش کن این بازی رو مثله من به جز یک خداحافظ حرفی نزن دانلود آهنگ جدید آروین صاحب خداحافظی تو خواستی اسیر دوراهی بشی دیگه وقتشه تنها راهی بشی مسیر منو تو جدا از همه برو تنها میشم ولی حقمه خداحافظی کن بدونه هراس خودت میدونی عشق ما اشتباست خداحافظی کن داره شب میشه باید واسه ما دوری عادت بشه خداحافظی واسه ما بهتره دلت آخرین بازیو میبره برو فک نکن حاله من بد بشه دیگه وقتشه گریه عادت بشه خداحافظی کن دستم رو بشه دلم تویه تنهایی ترسو بشه تمومش کن این بازی رو مثله من به جز یک خداحافظ حرفی نزن

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب به نام خداحافظی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
ترانه : مهرزاد امیرخانی / آهنگ : مرتضی پاشایی / تنظیم : شهاب اکبری
تهیه کننده : فرزان ملک زاده / کاری از کمپانی کهکشانیها

Download New Music By Arvin Saheb Called Khodahafezi

دانلود اهنگ خداحافظی آروین صاحب,متن آهنگ خداحافظی آروین صاحب,دانلود آهنگ,دانلود ترانه خداحافظی آروین صاحب,دانلود آهنگ آروین صاحب خداحافظی  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آروین صاحب خداحافظی,دانلود موزیک جدید آروین صاحب خداحافظی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ خداحافظی آروین صاحب,پخش آنلاین آهنگ آروین صاحب خداحافظی,آهنگ ایرانی مادر,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ آروین صاحب خداحافظی

خداحافظی کن که تنها بشم
برام بسه تو قلبه تو جا بشم
دیگه بسه این بغض تکراریو
بگو قبل رفتن دوسم داری تو
خودت راه برو دیگه راحت بکن
کسی نیست بفهمه خیانت بکن
تو که ماله من نیستی آخر میری
دیگه پس بهونه چرا میگیری
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازیو میبره
برو فک نکن حاله من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم تویه تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازی رو مثله من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن
دانلود آهنگ جدید آروین صاحب خداحافظی
تو خواستی اسیر دوراهی بشی
دیگه وقتشه تنها راهی بشی
مسیر منو تو جدا از همه برو تنها میشم ولی حقمه
خداحافظی کن بدونه هراس
خودت میدونی عشق ما اشتباست
خداحافظی کن داره شب میشه
باید واسه ما دوری عادت بشه
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازیو میبره
برو فک نکن حاله من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم تویه تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازی رو مثله من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ایمان فلاح دور تو خط کشیدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد قلی پور حسرت دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید محمد قلی پور حسرت

دانلود آهنگ مصطفی تقوی و رضا شیری قدم های پاییز دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ علیرضا روزگار عشقت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون دانلود آهنگ دانلود ترانه چه خوبه دنیامون محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ قاسم افشار دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ قاسم افشار دیوار

دانلود آهنگ مجتبی دربیدی حرف دل دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر عباس قمری دلواپسم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر عباس قمری دلواپسم

دانلود آهنگ کوروش صنعتی نگرد نبود دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ کوروش صنعتی نگرد نبود

دانلود آهنگ کیارش حسن زاده انتظار دانلود آهنگ تکست آهنگ انتظار کیارش حسن زاده