یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

متن آهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو,تکست آهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه مرد دیروز تو محسن یاحقی,دانلود اهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو ترسم از اینه بدتر بشه حال و روز منو زندگیم بشنوی عاشق هستم بری رد شی از عشق و دلبستگیم ترسو از روزگارم بگیر تا بگم عاشقم بی درنگ قصه ما همون قصه شد قصه عشق شیشه به سنگ دوست دارم خیره شم تو چشات بغضمو وا کنم از گلوم بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام مرد دیروز تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
ترانه و آهنگ : محسن یاحقی ، تنظیم : بهنیا و محسن یاحقی
گیتار : کیان دارات ، ویولن : رضا جمال
Download New Music By Mohsen Yahaghi Called Marde Dirooz To

متن آهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو,تکست آهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه مرد دیروز تو محسن یاحقی,دانلود اهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو

ترسو از روزگارم بگیر تا بگم عاشقم بی درنگ
قصه ما همون قصه شد قصه عشق شیشه به سنگ
دوست دارم خیره شم تو چشات بغضمو وا کنم از گلوم
بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم
بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

مرد دیروز رویای تو ببین از قصه ها پیر شده
همونکه تموم زندگیش به نفس کشیدنای تو زنجیر شده
این منم مرد دیروز تو که امروز از این زندگی سیر شده
این منم مرد دیروز تو که امروز از این زندگی سیر شده

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو
ترسم از اینه بدتر بشه حال و روز منو زندگیم
بشنوی عاشق هستم بری رد شی از عشق و دلبستگیم
ترسو از روزگارم بگیر تا بگم عاشقم بی درنگ
قصه ما همون قصه شد قصه عشق شیشه به سنگ
دوست دارم خیره شم تو چشات بغضمو وا کنم از گلوم
بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم
بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ فاتح نورایی قسمت دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ بابک تسلیمی بگو باشه دانلود آهنگ دانلود اهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

دانلود آهنگ نوید یحیایی احساسی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ نوید یحیایی احساسی

دانلود آهنگ مسعود تقی زاده چای زغالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده

دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی

دانلود آهنگ امیرعلی و کوروش صنعتی بهونه های الکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیرعلی و کوروش صنعتی

دانلود آهنگ احسان حق شناس شک نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود سعیدی با تو خوشبختم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید مسعود سعیدی با تو خوشبختم

دانلود آهنگ حامد محضرنیا این عشق دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد محضرنیا این عشق

دانلود آهنگ کامران تفتی جگر گوشه دانلود آهنگ تکست آهنگ جگر گوشه کامران تفتی