یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

دانلود آهنگ جدید امیر تاجیک پنجمین دیوار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ,متن آهنگ پنجمین دیوار امیر تاجیک,دانلود اهنگ پنجمین دیوار امیر تاجیک,amir tajik panjomin divar,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود موزیک جدید امیر تاجیک پنجمین دیوار,دانلود ترانه پنجمین دیوار امیر تاجیک,تکست آهنگ پنجمین دیوار امیر تاجیک,دانلود آهنگ جدید امیر تاجیک,پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

دانلود آهنگ جدید امیر تاجیک به نام پنجمین دیوار از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : حسین سالاری مقدم | ترانه سرا : مریم آزادی « Download New Music By Amir Tajik Called Panjomin Divar

دانلود آهنگ جدید امیر تاجیک به نام پنجمین دیوار از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : حسین سالاری مقدم | ترانه سرا : مریم آزادی «
Download New Music By Amir Tajik Called Panjomin Divar

دانلود آهنگ جدید امیر تاجیک پنجمین دیوار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار  دانلود آهنگ,متن آهنگ پنجمین دیوار امیر تاجیک,دانلود اهنگ پنجمین دیوار امیر تاجیک,amir tajik panjomin divar,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود موزیک جدید امیر تاجیک پنجمین دیوار,دانلود ترانه پنجمین دیوار امیر تاجیک,تکست آهنگ پنجمین دیوار امیر تاجیک,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

چند ساله از تو قاب زل میزنی به من

دیوار پشت عکس می لرزه مثه من

پاییزم و میرم بی تو رو به سردی

من دست بردم تو تقویم که برگردی

رویه تو گریه هام چه بی اثر شده

رفتی و حاله من دیوونه تر شده

یادت با قلبه من خاطره بازی کرد

من چشم میذارم رو پنجره برگرد

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

گم میشه تصویرم یک جمعیت تنهام

برگرد و پیدام کن از رویه گریه هام

این چهار دیواری زندون شده انگار

این سردی بین ما شد پنجمین دیوار

رویه تو گریه هام چه بی اثر شده

رفتی و حاله من دیوونه تر شده

یادت با قلبه من خاطره بازی کرد

من چشم میذارم رو پنجره برگرد

رویه تو گریه هام چه بی اثر شده

رفتی و حاله من دیوونه تر شده

یادت با قلبه من خاطره بازی کرد

من چشم میذارم رو پنجره برگرد

رویه تو گریه هام چه بی اثر شده

رفتی و حاله من دیوونه تر شده

یادت با قلبه من خاطره بازی کرد

من چشم میذارم رو پنجره برگرد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رضا یزدانی ای ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویان مادر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویان مادر

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه دانلود آهنگ تکست آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ امین مرعشی منو کشت دانلود آهنگ amn maraashi

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی

دانلود آهنگ مجید اصلاحی باید برم دانلود آهنگ تکست آهنگ باید برم مجید اصلاحی

دانلود آهنگ روزبه نعمت اللهی عزیز بشین به کنارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس و معین زندی تومور دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس تومور

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی چشم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علیرضا روزگار فنجون بر عکس دانلود آهنگ دانلود آلبوم