یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امید ساربانی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود ترانه مهم نیست امید ساربانی

پخش آنلاین آهنگ امید ساربانی مهم نیست,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امید ساربانی مهم نیست,دانلود موزیک جدید امید ساربانی مهم نیست,متن آهنگ مهم نیست امید ساربانی,تکست آهنگ مهم نیست امید ساربانی,omid sarebani mohem nist,دانلود آهنگ جدید امید ساربانی,دانلود ترانه مهم نیست امید ساربانی,دانلود اهنگ مهم نیست امید ساربانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ امید ساربانی مهم نیست دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید ساربانی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود ترانه مهم نیست امید ساربانی

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام مهم نیست از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امید ساربانی معین ادیم | ترانه سرا : آرش توفیقی « Download New Music By Omid Sarebani Called Mohem Nist

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام مهم نیست از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امید ساربانی معین ادیم | ترانه سرا : آرش توفیقی «
Download New Music By Omid Sarebani Called Mohem Nist

پخش آنلاین آهنگ امید ساربانی مهم نیست,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امید ساربانی مهم نیست,دانلود موزیک جدید امید ساربانی مهم نیست,متن آهنگ مهم نیست امید ساربانی,تکست آهنگ مهم نیست امید ساربانی,omid sarebani mohem nist,دانلود آهنگ جدید امید ساربانی,دانلود ترانه مهم نیست امید ساربانی,دانلود اهنگ مهم نیست امید ساربانی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امید ساربانی مهم نیست

با اینکه من بی تو نمیتونم تو آروم باش

من بعد تو دائم زمستونم تو آروم باش

من زندگیمو پای تو دادم تو آروم باش

میپاشم از هم دربو داغونم تو آروم باش

با اینکه بی اندازه دلگیرم تو اروم باش

من با خودم هر لحظه درگیرم تو آروم باش

حالتو خوبه حاله من خوش نیست توتو میدونی

من بی تو با این حال میمیرم تو آروم باش

مهم نیست با کی هستی تو من آرومم

کنار کی نشستی تو من آرومم

فقط از زندگیت لذت ببر بی من

به رووم چشماتو بستی تو من آرومم

مهم نیست با کی هستی تو من آرومم کنار کی نشستی تو من آرومم

فقط از زندگیت لذت ببر بی من به رووم چشماتو بستی تو من آرومم

دانلود آهنگ مهم نیست امید ساربانی

تو میری و دلت قرصه من آرومم

نگاهم از تو میپرسه من آرومم

تو میخندیو با طعنه بهم میگی

تو میسوزی از این غصه من آرومم

مهم نیست با کی هستی تو من آرومم

کنار کی نشستی تو من آرومم

فقط از زندگیت لذت ببر بی من

به رووم چشماتو بستی تو من آرومم

مهم نیست با کی هستی تو من آرومم کنار کی نشستی تو من آرومم

فقط از زندگیت لذت ببر بی من به رووم چشماتو بستی تو من آرومم

من آرومم من آرومم من آرومم

 

 

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap ریز پیچید دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد یاوری سبز مو مشکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان چشم سیات دانلود آهنگ تکست آهنگ چشم سیات حامد پهلان

دانلود آهنگ سینا گلزار عزیزم کجایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سینا گلزار کجایی عزیزم

دانلود فول آلبوم امید دانلود آهنگ دانلود کنسرت های امید

دانلود آهنگ مجید خراطها لجبازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید خراطها دلشکسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک مافی دل بیچاره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بابک مافی دل بیچاره

دانلود آهنگ فاتح نورایی تنهام نزار دانلود آهنگ متن آهنگ تنهام نزار فتاح نورایی

دانلود آهنگ محسن میدانی منو بشناس دانلود آهنگ دانلود اهنگ منو بشناس محسن میدانی