یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود ترانه بعد تو رامین بیباک,تکست آهنگ بعد تو رامین بیباک,ramin bibak bade to,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ بعد تو رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک بعد تو,دانلود موزیک جدید رامین بیباک بعد تو,دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک بعد تو,دانلود اهنگ بعد تو رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک

دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بعد تو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سیاوش صدری | ترانه سرا : محسن یگانه « Download New Music By Ramin Bibak Called Bade To

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بعد تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سیاوش صدری | ترانه سرا : محسن یگانه «
Download New Music By Ramin Bibak Called Bade To

آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود ترانه بعد تو رامین بیباک,تکست آهنگ بعد تو رامین بیباک,ramin bibak bade to,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ بعد تو رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک بعد تو,دانلود موزیک جدید رامین بیباک بعد تو,دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک بعد تو,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رامین بیباک بعد تو

احساسم پره بغضه منکه جز تو هیچکسی رو ندارم

انقده تنها شدم که واسه گریه سر  رو دیوار میزارم

چشمامم با غم تو نمیسازن وقت و بی وقت میبارن

بعده تو دیونه میشم همه دنیا منو تنها میزارن

واسه اینکه تو بمونی پیش هر کی گله کردم

حتی بیشتر از اونی که فکر کنی حوصله کردم فکر کنی حوصله کردم

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام بعد تو

این روزا نیستی پیشم تا ببینی با خودمم حرف میزنم

خسته میشم از نبودت آخه تا کی من بمونم و خدا

دنیا هم از چشمای تو خالی میشه میرسمم به ته خط

تو فقط بمون کنارم منکه جز این چیزی نمیخوام ازت

واسه اینکه تو بمونی پیش هر کی گله کردم

حتی بیشتر از اونی که فکر کنی حوصله کردم فکر کنی حوصله کردم

.

.

.

.

متن آهنگ سقوط رامین بی باک

 وقتی از اول قصه اونم نگاهم سرد و بی حسه

اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی که زندونی غم باشی

من پشیمونم ولی بازم با اون تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی  تو تازگی داره واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزها رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام سقوظ

من اگه میگم که دارم می رم آخه از دست تو دلگیرم

زندگیم مثل زندونه پس حرفی نمی مونه

تو همون کوچه بن بستی که می گفتی تا تهش هستی

تو سقوط و یاد من دادی که الان از چشام افتادی

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی  تو تازگی داره واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی اصحابی پا به پات دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی واکنش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آمین حالم بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ Aamin حالم بده

دانلود آهنگ بهزاد پکس Pax قاتل حرفه ای دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ امید حاجیلی امروز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جمشید باز آمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید جمشید باز آمدی

دانلود آهنگ کامران مولایی چمدون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ کامران مولایی چمدون

دانلود آهنگ علی بابا منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نصیر تنهایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ نصیر تنهایی