یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مسعود امامی دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

پخش آنلاین آهنگ مسعود امامی دوست دارم,تکست آهنگ دوست دارم مسعود امامی,masoud emami dooset daram,دانلود اهنگ مسعود امامی دوست دارم,دانلود موزیک مسعود امامی دوست دارم,دانلود آهنگ جدید مسعود امامی,دانلود آهنگ جدید دوست دارم مسعود امامی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ مسعود امامی دوست دارم دانلود آهنگ,متن آهنگ دوست دارم مسعود امامی,دانلود ترانه دوست دارم مسعود امامی,دانلود آهنگ جدید مسعود امامی دوست دارم,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ دوست دارم از مسعود امامی

دانلود آهنگ مسعود امامی دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام دوست دارم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سعید هاشمی حامد حسینی | ترانه سرا : مریم اسدی « Download New Music By Masoud Emami Called Dooset daram

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام دوست دارم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سعید هاشمی حامد حسینی | ترانه سرا : مریم اسدی «
Download New Music By Masoud Emami Called Dooset daram

پخش آنلاین آهنگ مسعود امامی دوست دارم,تکست آهنگ دوست دارم مسعود امامی,masoud emami dooset daram,دانلود اهنگ مسعود امامی دوست دارم,دانلود موزیک مسعود امامی دوست دارم,دانلود آهنگ جدید مسعود امامی,دانلود آهنگ جدید دوست دارم مسعود امامی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ مسعود امامی دوست دارم  دانلود آهنگ,متن آهنگ دوست دارم مسعود امامی,دانلود ترانه دوست دارم مسعود امامی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مسعود امامی دوست دارم

تو این شب سیاه، با خستگی راه

بی تو، بی تکیه گاه چجوری سر کنم؟

دنیام پر از غمه،هرچی بگم کمه

دور از تو و همه،چجوری سر کنم؟

با خنده های تو،حالم عوض میشد

اون عاشقی چی شد، چرا گذشتی؟

قلبم مردده،حالم خیلی بده

صبرم سر اومده، چه سرگذشتی

هنوز مث گذشته ها دوست دارم

چه بی نفس چه بی هوا دوست دارم

هنوز نگام به جاده هاست تا برگردی

نگو به این غربیگی عادت کردی

نگو به این غربیگی عادت کردی

عاشق شدم با همه وجـــود

به خاطر دوست داشتن تو بود

که دلخوشیـــ،اومد تو زندگیم

شدی بهونه ی،دیوونگیم

اما چه زود،تموم شدم برات

غرورمو گذاشتی زیر پات

رفتی و من یه عمری چشم به رام

چجور از این حال و هوا درام

چجور از این حالو هوا …

هنوز مثِ گذشته ها دوسِت دارم

چه بی نفس،چه بی هوا دوست دارم

هنوز نگام به جاده هاست تا برگردی

نگو به این غربیگی عادت کردی

نگو به این غربیگی عادت کردی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سیاوش قمصری عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی مرغ سحر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرین یاری قرش بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی درگیر ظاهر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید درگیر ظاهر رضا صادقی

دانلود آهنگ تی ام بکس فده شیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا واگذاری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید واگذاری علی بابا

دانلود آهنگ محسن میدانی احساسی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش خانوم ایکس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید لطیفه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرمین احمدی حس عاشقونه دانلود آهنگ دانلود ترانه حس عاشقونه آرمین احمدی