یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم دانلود آهنگ,متن آهنگ حس خوبی دارم ولی,دانلود اهنگ ولی حس خوبی دارم,دانلود موزیک ولی حس خوبی دارم,دانلود آهنگ جدید ولی,تکست آهنگ حس خوبی دارم ولی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید حس خوبی دارم ولی,vali hesse khobi daram,دانلود آهنگ جدید ولی حس خوبی دارم,دانلود ترانه حس خوبی دارم ولی,پخش آنلاین آهنگ ولی حس خوبی دارم,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویئو ولی حس خوبی دارم,دانلود آهنگ حس خوبی دارم از ولی

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید ولی به نام حس خوبی دارم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ولی | ترانه سرا : ولی « Download New Music By Vali Called Hesse Khobi Daram

دانلود آهنگ جدید ولی به نام حس خوبی دارم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ولی | ترانه سرا : ولی «
Download New Music By Vali Called Hesse Khobi Daram

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم  دانلود آهنگ,متن آهنگ حس خوبی دارم ولی,دانلود اهنگ ولی حس خوبی دارم,دانلود موزیک ولی حس خوبی دارم,دانلود آهنگ جدید ولی,تکست آهنگ حس خوبی دارم ولی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید حس خوبی دارم ولی,vali hesse khobi daram,دانلود آهنگ جدید ولی حس خوبی دارم,دانلود ترانه حس خوبی دارم ولی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن و شعر ترانه آهنگ ولی حس خوبی دارم :

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم

به خدا باور کن دارم عاشق میشم

هر جا میرم بویه عطر تنش دور و بره

نمیدونم زده سرم یا دنباله منه

هر جا هستم صدایه خنده هاش تو گوشمه

همه میگن که اون قائله عقلو هوشمه

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم

گمونم این روزا دارم عاشق میشم

نکن این بی رحمی شبو روز ابری میشم

به خدا باور کن عاشق میشم

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم

بی قرارم همونی که من میخواستم

آرزومه جونم رو برات می باختم

بیقرارم میترسم ازم رد بشی

با همه دنیا بخندی با من بد بشی

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم

گمونم این روزا دارم عاشق میشم

نکن این بی رحمی شب و روز ابری میشم

به خدا باور کن عاشق میشم

عاشق میشم عاشق میشم عاشق میشم دارم عاشق میشم

عاشق میشم عاشق میشم عاشق میشم

حرفی ندارم اگه شرط بودنت صدتا ستارست

طاقت ندارم دله من منتظره یه یه راه چارست

حرفی ندارم اگه شرط بودنت صدتا ستارست

طاقت ندارم دله من منتظره یه یه راه چارست

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم

گمونم این روزا دارم عاشق میشم

نکن این بی رحمی شبو روز ابری تم

به خدا باور کن عاشق میشم

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم

گمونم این روزا دارم عاشق میشم

نکن این بی رحمی شب و روز ابری شم

بخدا باور کن دارم عاشق میشم

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم

گمونم این روزا دارم عاشق میشم

نکن این بی رحمی شب و روز ابری شم

بخدا باور کن دارم عاشق میشم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ شهرام شکوهی یادت رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی حالا وقتشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید مدرس فردا نمیشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی باقری تو خوبی دانلود آهنگ ali bagheri to khoobi

دانلود آهنگ محسن چاوشی آخرین اتوبوس دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی آخرین اتوبوس

دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدو بلک کتس زندگیه تازه

دانلود آهنگ رضا ملکی سن و من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید جهان سیاهه نارگیله دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد عطر دانلود آهنگ دانلود ترانه عطر عماد