یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدو بلک کتس زندگیه تازه

black cats zendegiye taze,تکست آهنگ زندگیه تازه با صدای بلک کتس,دانلود آهنگ جدید بلک کتس زندگیه تازه,دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک ویدو بلک کتس زندگیه تازه,دانلود موزیک ویدئو Black Cats زندگیه تازه,دانلود آهنگ جدید بلک کتس,دانلود موزیک ویدئو,متن آهنگ زندگیه تازه بلک کتس,دانلود ترانه زندگیه تازه بلک کتس

دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدو بلک کتس زندگیه تازه

دانلود آهنگ جدید Black Cats به نام زندگی تازه از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ادوین پرویز بزمی پور | ترانه سرا : گلنار گلزاری « Download New Music By Black Cats Called Zendegieh Tazeh

دانلود آهنگ جدید Black Cats به نام زندگی تازه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ادوین پرویز بزمی پور | ترانه سرا : گلنار گلزاری «
Download New Music By Black Cats Called Zendegieh Tazeh

black cats zendegiye taze,تکست آهنگ زندگیه تازه با صدای بلک کتس,دانلود آهنگ جدید بلک کتس زندگیه تازه,دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک ویدو بلک کتس زندگیه تازه,دانلود موزیک ویدئو Black Cats زندگیه تازه,دانلود آهنگ جدید بلک کتس,دانلود موزیک ویدئو,متن آهنگ زندگیه تازه بلک کتس,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بلک کتس زندگیه تازه

من و تنهاییه خوبم

منه آدم توی آئینه

من و زندگی بعد از تو

داره دوباره میسازه

من و خندیدن با مردم

من و احساس آرامش

من و خوابیدن بی غصه

من و خوابیدن با لبخند

من و این احساس تازه

من و زندگیه تازه

توی یه روز گرم تابستون

توی شب سرد  زمستون

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

دیگه تو این دوره و زمونه

کی به غیر من برام میمونه

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

دانلود آهنگ بلک کتس

من و تنهاییه خوبم

منه آدم توی آئینه

من و زندگی بعد از تو

داره دوباره میسازه

من و خندیدن با مردم

من و احساس آرامش

من و خوابیدن بی غصه

من و خوابیدن با لبخند

من و این احساس تازه

من و زندگیه تازه

توی یه روز گرم تابستون

توی شب سرد  زمستون

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

دیگه تو این دوره و زمونه

کی به غیر من برام میمونه

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

من رقصیدن تو بارون

یا درد و دل با دریا

من و خوندن یه آواز

وقته راه رفتن رو برگا

من خوشم با دلخوشی هام

دیگه هیچکسیو نمی خوام (۲)

توی یه روز گرم تابستون

توی شب سرد  زمستون

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

دیگه تو این دوره و زمونه

کی به غیر من برام میمونه

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

من و خودم با هم خوشبختیم

آره میشه میبینیم میتونم

.

.

.

.

متن آهنگ ما دو تا بلک کتس

تو خود عشقی همون چیزی که تو قلب منه

همونی که بخاطرش همش داره نبضم میزنه

صبح تا شبم کارم هی خودمو تو دلت جا کردنه

من همه دنیا رو گشتم و تا که تو رو پیدا کردمت

با اون دو تا چشم سیاهت اخم نکن بت نمیاد

انقده خوبی که اصلا بدیات به چشم نمیاد

تا وقتی قلبم بزنه عاشقت هستم یه سره

نمیزارم بزنه خیال رفتن به سرت

خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی

هر وقت هر جوری دلت خواست با دلم تا کنی

تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم

خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی

 خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی

هر وقت هر جوری دلت خواست با دلم تا کنی

تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم

خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی

دانلود اهنگ بلک کتس ما دو تا

تو چشات .. سر عالم و ادم  میبره

گاهی وقتا نگاهت اصلا اسممو یادم میبره

من و تو نمیزاریم کسی بینمو نو بهم بزنه

آخه دل من و تو بهم از هر چیزی وابسته تره

با اون دو تا چشم سیاهت اخم نکن بت نمیاد

انقده خوبی که اصلا بدیات به چشم نمیاد

تا وقتی قلبم بزنه عاشقت هستم یه سره

نمیزارم بزنه خیال رفتن به سرت

خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی

هر وقت هر جوری دلت خواست با دلم تا کنی

تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم

خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی

 خوب بلد بودی.خودت رو تو دلم جا کنی

هر وقت هر جوری دلت خواست با دلم تا کنی

تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم

خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی

 خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی

هر وقت هر جوری دلت خواست با دلم تا کنی

تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم

خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رضا ملکی سن و من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید جهان سیاهه نارگیله دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد عطر دانلود آهنگ دانلود ترانه عطر عماد

دانلود آهنگ مسعود امامی دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش قمصری عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی مرغ سحر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرین یاری قرش بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی درگیر ظاهر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید درگیر ظاهر رضا صادقی

دانلود آهنگ تی ام بکس فده شیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا واگذاری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید واگذاری علی بابا