یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم علی بابا iv family دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آلبوم,شعر آهنگ iv family علی بابا,دانلود آلبوم علی بابا iv family,تکست آلبوم iv family علی بابا,متن آلبوم علی بابا iv family,دانلود آلبوم iv family با لینک مستقیم,متن آهنگ های آلبوم iv family علی بابا,دانلود البوم iv family علی بابا,دانلود آلبوم iv family,دانلود آلبوم علی بابا iv family دانلود آهنگ,album ali baba iv family,دانلود آلبوم iv family علی بابا,دانلود آلبوم جدید

دانلود آلبوم علی بابا iv family دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

Ali Baba Ft Behnam Si – Khabe Sangin Ali Baba Ft Amir Kalhor –  Baba Shodam Ali Baba Ft Hadi King Wolf Mehdi Karimi – Tarafdar Ali Baba Ft Mehrdad Sky – Cheraghe Khamosh Ali Baba Ft Hamid Ashil – Mano Bebakhsh Ali Baba Ft Behnam SI Ali Lone – Cheshme Tar 2 Ali Baba Ft Amir Kayot – Hesse Yek Tarafeh Ali Baba Ft Ershad Arsin – Panjereh Ali Baba Ft Iman No Love – Donya Ali Baba Ft  Erfan Solo Hossein IV – Daram Mibinamet Ali Baba Ft Habib Tajik – Khodahafez Ali Baba Ft Hossein Bakran – Halgheh Ourtro Album

دانلود آلبوم جدید علی بابا به نام Iv Family از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ : امیر حسین فلاح علیرضا زنگی | ترانه سرا : زهرا احدی علی بابا «
Download New Album By Ali Baba Called Iv Family

دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آلبوم,شعر آهنگ iv family علی بابا,دانلود آلبوم علی بابا iv family,تکست آلبوم iv family علی بابا,متن آلبوم علی بابا iv family,دانلود آلبوم iv family با لینک مستقیم,متن آهنگ های آلبوم iv family علی بابا,دانلود البوم iv family علی بابا,دانلود آلبوم iv family,
برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگ های آلبوم علی بابا iv family:

Ali Baba Ft Behnam Si – Khabe Sangin
Ali Baba Ft Amir Kalhor –  Baba Shodam
Ali Baba Ft Hadi King Wolf Mehdi Karimi – Tarafdar
Ali Baba Ft Mehrdad Sky – Cheraghe Khamosh
Ali Baba Ft Hamid Ashil – Mano Bebakhsh
Ali Baba Ft Behnam SI Ali Lone – Cheshme Tar 2
Ali Baba Ft Amir Kayot – Hesse Yek Tarafeh
Ali Baba Ft Ershad Arsin – Panjereh
Ali Baba Ft Iman No Love – Donya
Ali Baba Ft  Erfan Solo Hossein IV – Daram Mibinamet
Ali Baba Ft Habib Tajik – Khodahafez
Ali Baba Ft Hossein Bakran – Halgheh
Ourtro Album

.

.

.

.

.

.

ترانه و شعر آهنگ علی بابا مثل خودت

چقدر خودت و میگیری چیه بهت نمیخورم

تو که میگفتی هیچ وقت ولت نمیکنم

چقدر مغرور شدی ببین واسه من

ظاهرا دوستم داشتی از دلت نمیدونم

من که میدونستم بالاخره چی میشه تهش

چه غلطی میکنی بگو کی پیشت هس

اینجوری خشکت نزنه من میدونم

همه دور و بریام میگن دیوونم

تا اسم تو میاد دست هنوز پاچه میشم

از این بدترم مگه هست چی دوست داری بگم

آخه بی انصاف چرا سرت همش رو گوشیه

دلت گیر کرده پیشش یا آدم خوشیه

مثل خودته واسه هم میگیرن قیافه

با هم جور شدین یا از اون اجتماعی هاته

خب راست میگم حرف حق تلخه

کنار عشق جدیدت چون خوشبخته

منم مثل دیوونه ها کوچه ها رو میشمرم

من تنها موندم دیدی کسی نیست دورم

همه رفتن رفیقام همه ولم کردن

پلا رو شکستم سر تو دیگه نمیشه برگردم

شاید در حد تو نبوده کلاس و سوادم

کاری کردی که خاطرات صدامو در آرن

تو مرامت همینه دست خودت نیست

حالا فهمیدی چرا بهت علاقه ندارم

دیدی یادت رفت تولدم اسفند بود

با کی اشتباهی کردی منو اینقد زود

موهاتو ولو کردی شبیه زنای روسی بشی

الان سرت داغه یه روزی تو هم درست میشی

دانلود آهنگ جدید علی بابا بنام مثل خودت

دیدی می گفتم جای من پا میشد سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده دورت

خیلی چیزا رو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف

آره عشق بودم واسه یه آدم بی انصاف

دیدی می گفتم جای من پا میشد سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده دورت

خیلی چیزا رو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف

آره عشق بودم واسه یه آدم بی انصاف

متن آهنگ مثل خودت با صدای علی بابا

رفیق صمیمیتو دیدی چطور پشت کرد بهت

باعثش همونان الان باشه پشتتن

سر رفیقت یادته چقد فحش میدادی بهم

الان چسبیده به من چیه خشکت زد

منکه آدمی نبودم از این خیانتا کنم

تو چه دور  و ورت از این رفاقتا پر است

گفتم کارم سخته گفتم پول توش نداره

میشه کسی بگه زندگی خوب دوست نداره

گفتم طاقت بیار بخدا درست میشه

الان شرایطم بده بخدا دو روز دیگه منم خوب میشه زندگیم

ولی تموم کرد هر کی دید خالیه جیبم نموند رفت

هر چی می پوشید می گفت جدیدا مده

یه دروغی و میگفت میخواست سریع جمع کنه

بهم می گفت تو از زندگی عقب افتادی

پیش اون پشت گوشی چقد به من فحش دادی

تو خودتو میزدی به مظلوم نمایی تو آیندتو کنار من دوست نداری

تو می ری پی خوشی و من تو خونه

پیش خودم می گم رفتش اون دیوونه

تف به روت که بخاطر تو الان بیدارم

گفتی میخوام برم گفتم حرفی ندارم

ولی از این به بعد منم میشم مثل خودت

دانلود به صورت تکی کیفیت 320 دانلود به صورت تکی کیفیت 128

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد پهلان هانیه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی شکوهی مردم چی میگن دانلود آهنگ دانلود اهنگ مهدی شکوهی مردم چی میگن

دانلود آهنگ حامد بهداد سرو چمان دانلود آهنگ دانلود اهنگ حامد بهداد سرو چمان

دانلود آهنگ علی اصحابی آرامش دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی اصحابی آرامش

دانلود آهنگ محسن یاحقی بمون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی بمون

دانلود آهنگ سعید کرمانی من عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی من عاشقتم

دانلود آهنگ امید ساربانی تلخ دانلود آهنگ تکست آهنگ تلخ امید ساربانی

دانلود آهنگ ساسی مانکن حالش خوبه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ ساسی مانکن حالش خوبه

دانلود آهنگ علی زیبایی دلتنگی ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا کرمی دستتو خوندم دانلود آهنگ تکست آهنگ دستتو خوندم رضا کرمی