یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن یاحقی بمون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی بمون

آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بمون,mohsen yahaghi bemoon,دانلود اهنگ محسن یاحقی بمون,دانلود ترانه بمون محسن یاحقی,پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی بمون,دانلود آهنگ جدید بمون محسن یاحقی,دانلود آهنگ بمون از محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک محسن یاحقی بمون,دانلود آهنگ محسن یاحقی بمون دانلود آهنگ,متن آهنگ بمون محسن یاحقی,دانلود آهنگ,تکست آهنگ بمون محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی

دانلود آهنگ محسن یاحقی بمون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی بمون

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام بمون از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محسن یاحقی بهنیا | ترانه سرا : محسن یاحقی  « Download New Music By Mohsen Yahaghi Called Bemoon

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام بمون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن یاحقی بهنیا | ترانه سرا : محسن یاحقی  «
Download New Music By Mohsen Yahaghi Called Bemoon

آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بمون,mohsen yahaghi bemoon,دانلود اهنگ محسن یاحقی بمون,دانلود ترانه بمون محسن یاحقی,پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی بمون,دانلود آهنگ جدید بمون محسن یاحقی,دانلود آهنگ بمون از محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک محسن یاحقی بمون,دانلود آهنگ محسن یاحقی بمون  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن یاحقی بمون

تو رو اون لحظه خوب عاشقی هدیه داد به من

چقد خوب بود اون لحظه عاشقت شدم

تو که یک لحظه ی شون رسید تو رو از من دور کرد

تو که میدونی طاقت نمیارم بگرد

آخه میکشه خاطراتت منو منو دیوونه عاشقه تو

بمون دیونه تر نشم آواره و در به در نشم

از گریه هام عشقمو بخون نفس بکش نفس من بمون

بخاطر خدا نرو من که فراموش نمیکنم تو رو

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام بمون

اگه اومدی بیا نزدیک آخه چشمام سو نداره

مردی که عشقش نباشه دیگه آرزو نداره

فکر نمیکردم یه روزی داغتو ببینم عشقم

تا ابد زنده هستم چشم به راهت میشینم عشقم

یه روزی میکشه خاطراتت منو منو دیوونه عاشقه تو

بمون دیونه تر نشم آواره و در به در نشم

از گریه هام عشقمو بخون نفس بکش نفس من بمون

بخاطر خدا نرو من که فراموش نمیکنم تو رو

بمون دیونه تر نشم آواره و در به در نشم

از گریه هام عشقمو بخون نفس بکش نفس من بمون

بخاطر خدا نرو من که فراموش نمیکنم تو رو

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سعید کرمانی من عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی من عاشقتم

دانلود آهنگ امید ساربانی تلخ دانلود آهنگ تکست آهنگ تلخ امید ساربانی

دانلود آهنگ ساسی مانکن حالش خوبه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ ساسی مانکن حالش خوبه

دانلود آهنگ علی زیبایی دلتنگی ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا کرمی دستتو خوندم دانلود آهنگ تکست آهنگ دستتو خوندم رضا کرمی

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی اسم تو عشقه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کامران تفتی حرف مردم دانلود آهنگ دانلود اهنگ کامران تفتی حرف مردم

دانلود آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن دانلود آهنگ دانلود اهنگ رضا شیری چشمات عجیبن

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب دانلود آهنگ دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب

دانلود آهنگ ندیم نیستی دانلود آهنگ دانلود آهنگ