یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب دانلود آهنگ دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب دانلود آهنگ,دانلود آلبوم,دانلود آلبوم تعصب مهرشاد موسوی,متن آهنگ های آلبوم تعصب مهرشاد موسوی,تکست آلبوم تعصب مهرشاد موسوی,شعر آهنگ تعصب مهرشاد موسوی,دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب,دانلود آلبوم جدید,دانلود البوم تعصب مهرشاد موسوی,دانلود آلبوم تعصب با لینک مستقیم,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,متن آلبوم مهرشاد موسوی تعصب,دانلود آلبوم تعصب,دانلود آهنگ جدید مهرشاد موسوی,دانلود آلبوم Mehrshad Mousavi تعصب

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب دانلود آهنگ دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب

دانلود آلبوم جدید مهرشاد موسوی به نام تعصب از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : شادمهر عقیلی مهرشاد موسوی اشکان سورانی |  ترانه سرا : بهمن آرامی حدیث ایراندوست سروش دادخواه « Download New Album Mehrshad Mousavi Called Taasob

دانلود آلبوم جدید مهرشاد موسوی به نام تعصب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شادمهر عقیلی مهرشاد موسوی اشکان سورانی |  ترانه سرا : بهمن آرامی حدیث ایراندوست سروش دادخواه «
Download New Album Mehrshad Mousavi Called Taasob

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب  دانلود آهنگ,دانلود آلبوم,دانلود آلبوم تعصب مهرشاد موسوی,متن آهنگ های آلبوم تعصب مهرشاد موسوی,تکست آلبوم تعصب مهرشاد موسوی,شعر آهنگ تعصب مهرشاد موسوی,دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب,دانلود آلبوم جدید,دانلود البوم تعصب مهرشاد موسوی,دانلود آلبوم تعصب با لینک مستقیم,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگهای آلبوم مهرشاد موسوی تعصب :

Taasob  تعصب
Robane Siyah روبان سیاه
Zendegim Bi Roohe  زندگیم بی روحه
Donyaye Emrozi دنیای امروزی
Vaghti To Aroomi  وقتی تو آرومی
Dobare Entekhabam Kon دوباره انتخابم کن
Tanaffor تنفر

 .

متن آهنگ تعصب مهرشاد موسوی تعصب

************

 منو درگیر خودت کن هر شب

ترسم از اینه یه رویا باشی

روی تو انقد تعصب دارم

نمیخوام با خودتم تنها شی

من به حدی به چشات مدیونم

که سکوتت منو حاشا میگکرد

مرد دیوونه ی تو دنیا رو

از چشای تو تماشا میکرد

میرسم از تو به این باور که

تو با هرکی جز خودت بی رحمی

نزار این دلخوشیام کم باشه

تو از این فاصله چی میفهمی

دانلود آهنگ مهرشاد موسوی

فرق تو با همه تو چشماته

تو رو بیشتر از خودم میشناسم

اگه دنیا تو رو واسه من نخواد

من هنوزم به روی تو حساسم

من به حدی به چشات مدیونم

که سکوتت منو حاشا میگکرد

مرد دیوونه ی تو دنیا رو

از چشای تو تماشا میکرد

میرسم از تو به این باور که

تو با هرکی جز خودت بی رحمی

نزار این دلخوشیام کم باشه

تو از این فاصله چی میفهمی

متن آهنگ روبان سیاه مهرشاد موسوی

شاید بی زاریه قلب تو از عشق

به این رفتار من مربوط میشه

شاید برخورد آخر تلخ بوده

که باعث میشه تصمیمت عوض شه

یه روبان سیاهی دور دستش

داره می بنده که یادش بمونه

اگه سمت یه حسی رفت بازم

واسه قلبش از این روزا بخونه

پر از فریاد میشه باز سکوتش

تو تنهایی داره نابود میشه

به این فکرای دیونه کننده

تموم زندگیش محدود میشه

چقد خوبه که با تو روبرو شم

ولی این فاصله تمدید میشه

دیگه احساس من از عشق دوره

به مرگ بی صدا تهدید میشه

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی

با این برخورد آینده عوض شد

ولی من بعد تو تغییر کردم

به رفتار تو ام مربوط میشه

اگه قلب تو رو درگیر کردم

دوباره زنده میشم زود برگرد

دوباره خاطراتو زیر و رو کن

منو بی اعتمادم کن به دنیا

با یک برخورد تازه روبروم کن

پر از فریاد میشه باز سکوتش

تو تنهایی داره نابود میشه

به این فکرای دیونه کننده

تموم زندگیش محدود میشه

چقد خوبه که با تو روبرو شم

ولی این فاصله تمدید میشه

دیگه احساس من از عشق دوره

به مرگ بی صدا تهدید میشه

متن آهنگ زندگی بی روحه مهرشاد موسوی

حتی با این که سرنوشت

چشماشو رو من و تو بست

باید منو یادت بیاد راهی مگه بجز این هست

لبخند تو بعد از یه عمر از حافظم پاک نشد

هیچی مثه دلتنگیام برام خطرناک نشد

زندگیم بی روحه تا تو از من دوری

با خودم هی میگم شایدم مجبوری

زندگیم بی روحه وقتی اینقد سردی

هنوزم خواب میبینم که تو برمیگردی

خیال برگشتن تو قلبمو راضی میکنه

خاطراتم واسه من خاطره سازی میکنه

صدسال بگذره به این دوری عادت نمیکنم

برگرد و جونمو بخواه مخالفت نمیکنم

زندگیم بی روحه تا تو از من دوری

با خودم هی میگم شایدم مجبوری

زندگیم بی روحه وقتی اینقد سردی

هنوزم خواب میبینم که تو برمیگردی

متن آهنگ دنیای امروزی مهرشاد موسوی

چه وقتی بهتر از حالام

که ما تنهای تنهاییم

دو ساعت میشه با هم

من و تو ساکت اینجاییم

نترس این جا غریبه ای نیست

بگو حتی اگه سخته

بگو از مرگ رویامون که حالا بهترین وقته

بزن تو گوش احساسی که راه عشق و می بنده

تو هر ثانیه دلتنگی به رفتارم می خنده

بزن تو گوش احساسی که راه عشق و می بنده

تو هر ثانیه دلتنگی به رفتارم می خنده

تبر رو دوش دنیامون

به سمت مت زومه

شبا با عشق بی معنی

یه حس مبهم و شومه

شاید باعث شد این حرفام

سکوتو بشکنه روزی

سکوتی که پر از حرفه تو دنیای امروزی

بزن تو گوش احساسی که راه عشق و می بنده

تو هر ثانیه دلتنگی به رفتارم می خنده

 

متن آهنگ وقتی تو آرومی مهرشاد موسوی

دستای ما از هم دوره ولی بازم

با فکر تو هر شب دنیامو میسازم

راهی به قلبم نیست وقتی که تو باشی

وقتی که میتونی شکل یه رویا باشی

از نو شروع میشه من با تو احساسم

تا مرز خودخواهی روی تو حساسم

وقتی تو آرومی این خونه پا برجاست

هر جا که تو باشی دنیای من اونجاست

این روز و احساسم نسبت به تو خوبه

قلبم به عشق تو  هر لحظه میکوبه

معکوس حرفای چشمای گریونم

وقتی تو هستی قدرتو میدونم

از نو شروع میشه من با تو احساسم

تا مرز خودخواهی روی تو حساسم

وقتی تو آرومی این خونه پا برجاست

هر جا که تو باشی دنیای من اونجاست

از نو شروع میشه من با تو احساسم

تا مرز خودخواهی روی تو حساسم

وقتی تو آرومی این خونه پا برجاست

هر جا که تو باشی دنیای من اونجاست

متن آهنگ دوباره انتخابم کن مهرشاد موسوی

یه جوری که نمی فهم از عشقت داشت کم میشد

تو رو میخواستم اما غرورت مانعم می شد

یه روزی مشترک بودیم توی احساس همدردی

خودت از گریه پر بودی منو خوشحال میکردی

من از تو رد شدم اما چجوری باورم میشد

توی لحظه ی حضور من برات غیر تحمل شد

دارم می فهم برام آسون نیست ازت خواهش کنم برگرد

اگه تصمیم تو اینه نمیشه هیچ کاری کرد

من از تنهایی می ترسم تا حد مرگ بی رحمه

فقط اونی که این درد و کشیده خوب می فهمه

از این تصمیم برگردو و غرور از خودت کم کن

فراموشی دشواره دوباره انتخابم کن

من از تو رد شدم اما چجوری باورم میشد

توی لحظه ی حضور من برات غیر تحمل شد

دارم می فهم برام آسون نیست ازت خواهش کنم برگرد

اگه تصمیم تو اینه نمیشه هیچ کاری کرد

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ندیم نیستی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کوروش صنعتی راه آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ شهرام شکوهی یادت رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی حالا وقتشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید مدرس فردا نمیشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی باقری تو خوبی دانلود آهنگ ali bagheri to khoobi

دانلود آهنگ محسن چاوشی آخرین اتوبوس دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی آخرین اتوبوس

دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدو بلک کتس زندگیه تازه