یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن دانلود آهنگ دانلود اهنگ رضا شیری چشمات عجیبن

دانلود آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ جدید چشمات عجیبن رضا شیری,متن آهنگ چشمات عجیبن رضا شیری,music reza shiri cheshmat ajiban,دانلود ترانه چشمات عجیبن رضا شیری,دانلود آهنگ جدید رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ جدید رضا شیری,دانلود اهنگ رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود موزیک رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ چشمات عجیبن از رضا شیری,تکست آهنگ چشمات عجیبن رضا شیری

دانلود آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن دانلود آهنگ دانلود اهنگ رضا شیری چشمات عجیبن

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام چشمات عجیبن از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ساسی مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی « Download New Music By Reza Shiri Called Cheshmat Ajiban

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام چشمات عجیبن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ساسی مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی «
Download New Music By Reza Shiri Called Cheshmat Ajiban

دانلود آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن  دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ جدید چشمات عجیبن رضا شیری,متن آهنگ چشمات عجیبن رضا شیری,music reza shiri cheshmat ajiban,دانلود ترانه چشمات عجیبن رضا شیری,دانلود آهنگ جدید رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ جدید رضا شیری,دانلود اهنگ رضا شیری چشمات عجیبن,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی شاد جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن

بزودی ….

.

.

.

.

متن آهنگ میتونستی نری رضا شیری

بدون توهمه روزام از عشق خالین

بدون تو همه شبام برام تکرارین

کاش یه کمی بیشتر به من به قلب من نگاه میکردی

کاشکی وقتی که میدیدی میمیرم از غصه صدام میکردی

کاشکی اشکام نمی ریختن نمی دیدی آسون نمی رفتی

تو دستاشو گرفتی رفتی که  رفتی

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری

بدون تو همیشه من ستاره هامو میشمورم

اگه برنگردی پیشم عشقم تو رو دست خدا می سپارم

بدون تو همیشه گریست و همیشه لبخند روی لبام خشکن

ولی اون منو دوست نداره رفت و به عشقش پشت کرد

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و قلبم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب دانلود آهنگ دانلود آلبوم مهرشاد موسوی تعصب

دانلود آهنگ ندیم نیستی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کوروش صنعتی راه آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ولی حس خوبی دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ شهرام شکوهی یادت رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی حالا وقتشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید مدرس فردا نمیشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی باقری تو خوبی دانلود آهنگ ali bagheri to khoobi

دانلود آهنگ محسن چاوشی آخرین اتوبوس دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی آخرین اتوبوس

دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ