یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود ترانه رفته دیگه منصور,تکست آهنگ رفته دیگه منصور,دانلود آهنگ جدید منصور,متن آهنگ رفته دیگه منصور,دانلود موزیک منصور رفته دیگه,mansour rafteh digeh,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید منصور رفته دیگه,دانلود آهنگ جدید رفته دیگه منصور,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ منصور رفته دیگه,پخش آنلاین آهنگ منصور رفته دیگه,دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویدیو منصور رفته دیگه,آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ رفته دیگه از منصور

دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید منصور به نام دیگه رفته از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : پوریا نیاکان | ترانه سرا : روزبه بمانی « Download New Music By Mansour Called Digeh Rafteh

دانلود آهنگ جدید منصور به نام دیگه رفته از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پوریا نیاکان | ترانه سرا : روزبه بمانی «
Download New Music By Mansour Called Digeh Rafteh

دانلود ترانه رفته دیگه منصور,تکست آهنگ رفته دیگه منصور,دانلود آهنگ جدید منصور,متن آهنگ رفته دیگه منصور,دانلود موزیک منصور رفته دیگه,mansour rafteh digeh,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید منصور رفته دیگه,دانلود آهنگ جدید رفته دیگه منصور,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ منصور رفته دیگه,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و دانلود آهنگ منصور دیگه رفته

اون که حسش واسه من معجزه میکرد

اونکه فکرش از سرم جدا نمیشه

اونکه آرامش من بود دیگه رفته

اونکه پشت همه ی خاطره هامه

اونکه بغضش همه جا تویه صدامه

اونکه هر خواهش من بود دیگه رفته

دیگه نمیاد اونیکه ازم مثه نفسم جدا نیست

احساسم اینه از روزی که رفت هرجا که میرم هوا نیست

دانلود آهنگ جدید منصور بنام دیگه رفته

از همون لحظه که رفته حس بودن تو تنم نیست

همه ی حرمت دنیا قد تنها شدنم نیست

واسه من خاطره هاش هم مثه تکراره یه درده

از کسی خاطره دارم که دیگه بر نمیگرده

دیگه نمیاد اونیکه ازم مثه نفسم جدا نیست

احساسم اینه از روزی که رفت هرجا که میرم هوا نیست

من عاشق کسی شدم که گریه هامو فهمید

عشق و به من نشون داد از این جنون نترسید

من عاشق کسی شدم که با دلم یکی بود

کسی که شاعرم کرد کسی که زندگی بود کسی که زندگیم بود

کسی که زندگی بود / کسی که زندگیم بود

.

.

.

.

متن آهنگ باور نمیکردم منصور

این خونه تنهایش جامونو پر کرده

زندگی دنبال من و تو می گرده

آغوش من بی تو ،هی سردتر میشه

این روزا آسونتر  چشمام تنگ میشه

باور نمیکردم باور نمیکردی

که برسیم اینجا جای به این سردی

باور نمیکردم باور نمیکردی

که برسیم اینجا جای به این سردی

دانلود آهنگ منصور بنام باور نمیکردم

این بازی رو کم کم ،یه روزی می بازی

با هم خراب می شیم وقتی نمی سازیم

کنار هم مثل ،غریبه ها می شیم

یه جای این قصه.از هم جدا میشیم

باور نمی کردم باور نمیکردی

که برسیم اینجا جای به این سردی

نزدیک هم دوریم هر دو سکو داریم

نمیشه گفت سبزه زیر یه آواری

گرمای دست من از دست تو افتاد

عاشقی آسون نیست مراقبت می خواد

باور نمی کردم باور نمیکردی

که برسیم اینجا جای به این سردی

باور نمی کردم باور نمیکردی

که برسیم اینجا جای به این سردی

باور نمی کردم باور نمیکردی

که برسیم اینجا جای به این سردی

 

 

    ***************

دانلود آهنگ منصور بنام باور نمیکردم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر تتلو دوست ندارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو دوست ندارم

دانلود آلبوم احمدرضا شهریاری آخرین بار دانلود آهنگ دانلود البوم آخرین بار احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ پویا بیاتی توی قلب منی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک جهانبخش طهران دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک جهانبخش طهران

دانلود آهنگ علی اصحابی شاید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلود آهنگ مجید خراطها دارم میرم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید خراطها دارم میرم

دانلود آهنگ محسن سلطان تبار پازل دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا مثل خودت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ مسعود سعیدی خاطره باری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا یزدانی تعبیر وارونه رویا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی تعبیر وارونه رویا