یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا مثل خودت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

پخش آنلاین آهنگ علی بابا مثل خودت,دانلود موزیک علی بابا مثل خودت,دانلود اهنگ علی بابا مثل خودت,دانلود ترانه مثل خودت علی بابا,دانلود آهنگ علی بابا مثل خودت دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی بابا مثل خودت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ مثل خودت از علی بابا,ali baba mesle khodet,دانلود آهنگ,تکست آهنگ مثل خودت علی بابا,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,متن آهنگ مثل خودت علی بابا,دانلود آهنگ جدید مثل خودت علی بابا

دانلود آهنگ علی بابا مثل خودت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام مثل خودت از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : علیرضا زنگی | ترانه سرا : علی بابا « Download New Music By Ali Baba Called Mesle Khodet

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام مثل خودت از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : علیرضا زنگی | ترانه سرا : علی بابا «
Download New Music By Ali Baba Called Mesle Khodet

پخش آنلاین آهنگ علی بابا مثل خودت,دانلود موزیک علی بابا مثل خودت,دانلود اهنگ علی بابا مثل خودت,دانلود ترانه مثل خودت علی بابا,دانلود آهنگ علی بابا مثل خودت  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی بابا مثل خودت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ مثل خودت از علی بابا,ali baba mesle khodet,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی بابا مثل خودت

چقدر خودت و میگیری چیه بهت نمیخورم

تو که میگفتی هیچ وقت ولت نمیکنم

چقدر مغرور شدی ببین واسه من

ظاهرا دوستم داشتی از دلت نمیدونم

من که میدونستم بالاخره چی میشه تهش

چه غلطی میکنی بگو کی پیشت هس

اینجوری خشکت نزنه من میدونم

همه دور و بریام میگن دیوونم

تا اسم تو میاد دست هنوز پاچه میشم

از این بدترم مگه هست چی دوست داری بگم

آخه بی انصاف چرا سرت همش رو گوشیه

دلت گیر کرده پیشش یا آدم خوشیه

مثل خودته واسه هم میگیرن قیافه

با هم جور شدین یا از اون اجتماعی هاته

خب راست میگم حرف حق تلخه

کنار عشق جدیدت چون خوشبخته

منم مثل دیوونه ها کوچه ها رو میشمرم

من تنها موندم دیدی کسی نیست دورم

همه رفتن رفیقام همه ولم کردن

پلا رو شکستم سر تو دیگه نمیشه برگردم

شاید در حد تو نبوده کلاس و سوادم

کاری کردی که خاطرات صدامو در آرن

تو مرامت همینه دست خودت نیست

حالا فهمیدی چرا بهت علاقه ندارم

دیدی یادت رفت تولدم اسفند بود

با کی اشتباهی کردی منو اینقد زود

موهاتو ولو کردی شبیه زنای روسی بشی

الان سرت داغه یه روزی تو هم درست میشی

دانلود آهنگ جدید علی بابا بنام مثل خودت

دیدی می گفتم جای من پا میشد سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده دورت

خیلی چیزا رو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف

آره عشق بودم واسه یه آدم بی انصاف

دیدی می گفتم جای من پا میشد سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده دورت

خیلی چیزا رو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف

آره عشق بودم واسه یه آدم بی انصاف

متن آهنگ مثل خودت با صدای علی بابا

رفیق صمیمیتو دیدی چطور پشت کرد بهت

باعثش همونان الان باشه پشتتن

سر رفیقت یادته چقد فحش میدادی بهم

الان چسبیده به من چیه خشکت زد

منکه آدمی نبودم از این خیانتا کنم

تو چه دور  و ورت از این رفاقتا پر است

گفتم کارم سخته گفتم پول توش نداره

میشه کسی بگه زندگی خوب دوست نداره

گفتم طاقت بیار بخدا درست میشه

الان شرایطم بده بخدا دو روز دیگه منم خوب میشه زندگیم

ولی تموم کرد هر کی دید خالیه جیبم نموند رفت

هر چی می پوشید می گفت جدیدا مده

یه دروغی و میگفت میخواست سریع جمع کنه

بهم می گفت تو از زندگی عقب افتادی

پیش اون پشت گوشی چقد به من فحش دادی

تو خودتو میزدی به مظلوم نمایی تو آیندتو کنار من دوست نداری

تو می ری پی خوشی و من تو خونه

پیش خودم می گم رفتش اون دیوونه

تف به روت که بخاطر تو الان بیدارم

گفتی میخوام برم گفتم حرفی ندارم

ولی از این به بعد منم میشم مثل خودت

از سگ کمترم اگه اسمتو بیارم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مسعود سعیدی خاطره باری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا یزدانی تعبیر وارونه رویا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی تعبیر وارونه رویا

دانلود آهنگ حامد زمانی اهل نبرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علی بابا iv family دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ حامد پهلان هانیه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی شکوهی مردم چی میگن دانلود آهنگ دانلود اهنگ مهدی شکوهی مردم چی میگن

دانلود آهنگ حامد بهداد سرو چمان دانلود آهنگ دانلود اهنگ حامد بهداد سرو چمان

دانلود آهنگ علی اصحابی آرامش دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی اصحابی آرامش

دانلود آهنگ محسن یاحقی بمون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی بمون

دانلود آهنگ سعید کرمانی من عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی من عاشقتم