یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سینا حجازی اما دانلود آهنگ دانلود موزیک سینا حجازی اما

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی,متن آهنگ اما سینا حجازی,پخش آنلاین آهنگ سینا حجازی اما,دانلود آهنگ جدید سینا حجازی اما,دانلود موزیک سینا حجازی اما,دانلود ترانه اما سینا حجازی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ اما از سینا حجازی,sina hejazi amma,آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ جدید اما سینا حجازی,دانلود اهنگ سینا حجازی اما,تکست آهنگ اما سینا حجازی,دانلود آهنگ سینا حجازی اما دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا حجازی اما دانلود آهنگ دانلود موزیک سینا حجازی اما

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام اما از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سینا حجازی | ترانه سرا : سینا حجازی  « Download New Music By Sina Hejazi Called Amma

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام اما از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سینا حجازی | ترانه سرا : سینا حجازی  «
Download New Music By Sina Hejazi Called Amma

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی,متن آهنگ اما سینا حجازی,پخش آنلاین آهنگ سینا حجازی اما,دانلود آهنگ جدید سینا حجازی اما,دانلود موزیک سینا حجازی اما,دانلود ترانه اما سینا حجازی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ اما از سینا حجازی,sina hejazi amma,آهنگ ایرانی جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سینا حجازی اما

اولی خل بود میگفت خائنی گفتم چی میگی خله

کم تحمل بود میگفت خائنی حتی گمت شده

چیزی نگفتم اما تو خودم سر رفتم

یه شب که خواب بود ،پاشدم و در رفتم

دومی هول بود و میگفت حال اسم بچمونو چیکار کنیم

آخر ماه عیده هورا عروسی برگزار کنیم

چیزی نگفتم اما تو خودم سر رفتم

یه شب که خواب بود ،پاشدم و در رفتم

سومی شل بود مثه لامپی که سوخته

مثه تختی که خوابه ،تو خوابم که میتونه با من باشه

لعنت به بختی که خوابه

چیزی نگفتم اما تو خودم سر رفتم

یه شب که خواب بود ،پاشدم و در رفتم

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی اما

چهارمی آنتلکت بود از اونا که

با من که بود باخ گوش میداد

اما روزا با دوستاش تو ماشین از اون خال کوبیای شاخ گوش میداد

دیدم ای بابا اینم با ما عاشق فیلمای پازولینیه

اما خدا میدونه تو کشوی میزش پر از این فیلم رزمی ای چینیه

چیزی نگفتم اما تو خودم سر رفتم

یه شب که خواب بود ،پاشدم و در رفتم

آخری گل بود گل بود گل بود

صد دوو آروم و پر تحمل بود

انقد خوب بود دیدم بهتره برم

زندگیش کنار من سیاه نشه

این یکی زیادی خوبه گناه داره

زندگیش پای دیونه تباه نشه

چیزی نگفتم اما تو خودم سر رفتم

یه شب که خواب بود ،پاشدم و در رفتم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ معین آتش دل دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو معین آتش دل

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی احساس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی منو تنهاییام دانلود آهنگ دانلود موزیک مرتضی سرمدی منو تنهاییام

دانلود آهنگ بهزاد پکس فردامون خوبه دانلود آهنگ دانلود ترانه فردامون خوبه بهزاد پکس

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بندر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم Various Artists عیدی ما دانلود آهنگ دانلود آلبوم عیدی ما با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میلاد باران وقتی میخندی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ اندی خونه ی خالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید اندی خونه ی خالی

دانلود آهنگ محمد یاوری وقت رفتن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید محمد یاوری وقت رفتن

دانلود آهنگ امو باند جاده خیس دانلود آهنگ دانلود آهنگ