یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امو باند جاده خیس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود اهنگ امو باند جاده خیس,تکست آهنگ جاده خیس امو باند,دانلود آهنگ Emo Band جاده خیس,دانلود آهنگ جدید جاده خیس امو باند,متن آهنگ جاده خیس امو باند,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ امو باند جاده خیس,دانلود آهنگ جدید امو باند,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جاده خیس از امو باند,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید امو باند جاده خیس,دانلود موزیک امو باند جاده خیس,دانلود آهنگ امو باند جاده خیس دانلود آهنگ,دانلود ترانه جاده خیس امو باند

دانلود آهنگ امو باند جاده خیس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید EMO Band به نام جاده خیس از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : رضا پناهی | ترانه سرا : باران بهرامی « Download New Music By Emo Band Called Jadeye Khis

دانلود آهنگ جدید EMO Band به نام جاده خیس از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : رضا پناهی | ترانه سرا : باران بهرامی «
Download New Music By Emo Band Called Jadeye Khis

دانلود اهنگ امو باند جاده خیس,تکست آهنگ جاده خیس امو باند,دانلود آهنگ Emo Band جاده خیس,دانلود آهنگ جدید جاده خیس امو باند,متن آهنگ جاده خیس امو باند,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ امو باند جاده خیس,دانلود آهنگ جدید امو باند,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جاده خیس از امو باند,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امو باند جاده خیس

راه میوفتم توی جاده ی خیس

انگاری جز منه دیونه هیچکسی نیست

همه جا ساکته فکرم پیشته

می خواستم بگم عشق منی

ترسیدم بری دل بکنی

خودمو به آب و آتیش بزنم

تا شابد بدونی اونی که عشقته منه

یه خیاله برام که بمونی باهام

میدونی که چه حالی میشم

وقتی که نمی مونی پیشم

دوست دارم خیلی بیقرارم آروم ندارم

دوست دارم که یه بار سرمو رو شونت بزارم

دستامو بگیر نزار دیونه بشم

بزار اینو بگم چه بخوای چه نخوای

تو خواب و خیال با توام کم کم

دانلود آهنگ امو باند جاده خیس

خودمو به آب و آتیش بزنم

تا شابد بدونی اونی که عشقته منه

یه خیاله برام که بمونی باهام

میدونی که چه حالی میشم

وقتی که نمی مونی پیشم

دوست دارم خیلی بیقرارم آروم ندارم

دوست دارم که یه بار سرمو رو شونت بزارم

دستامو بگیر نزار دیونه بشم

بزار اینو بگم چه بخوای چه نخوای

تو خواب و خیال با توام کم کم

 

.

.

متن آهنگ شک امو باند

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

واضح تر از اون چیزی که فکر میکنی تصویرتو تو ذهنم حک میکنم

وقتی می بینم همش تو خودتی به بودنم کنارت شک میکنم

شک می کنم حتی به حس بینمون اما بازم میام و پیشت میشینم

وقتی ازم حستو پنهون میکنی خودمو دور از دنیای تو می بینم

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام شک

از تو واسم مونده یه دنیا فاصله

تنها می مونی میگی نداری حوصله

واسه تو آسون اما واسه من مشکل

با خودمو و فکر تو کلانجار میرم

با این شرایط نمیشه آروم بگیرم

خودت میدونی واسه چی از تو دلگیرم

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی. ولی نمیره فکرت از خیال من

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد زمانی ماه تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حجت درولی رفتی تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ سیاوش قمیشی گلی جان دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا پیشرو سرگذشت دانلود آهنگ دانلود موزیک رضا پیشرو سرگذشت

دانلود آهنگ میلاد بابایی بانو دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی دانلود آهنگ شهرام شکوهی

دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو دوست ندارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو دوست ندارم