یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ میلاد بابایی بانو دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود موزیک میلاد بابایی بانو,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بانو,دانلود آهنگ جدید بانو میلاد بابایی,دانلود ترانه بانو میلاد بابایی,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ بانو میلاد بابایی,دانلود آهنگ بانو از میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,متن آهنگ بانو میلاد بابایی,milad babaei banoo,دانلود آهنگ میلاد بابایی بانو دانلود آهنگ,دانلود اهنگ میلاد بابایی بانو,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی بانو,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میلاد بابایی بانو دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بانو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : میلاد بابایی فرزاد ماهان | ترانه سرا : علیرضا آذر « Download New Music By Milad Babaei Called Banoo

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بانو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : میلاد بابایی فرزاد ماهان | ترانه سرا : علیرضا آذر «
Download New Music By Milad Babaei Called Banoo

دانلود موزیک میلاد بابایی بانو,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بانو,دانلود آهنگ جدید بانو میلاد بابایی,دانلود ترانه بانو میلاد بابایی,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ بانو میلاد بابایی,دانلود آهنگ بانو از میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,متن آهنگ بانو میلاد بابایی,milad babaei banoo,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ میلاد بابایی بانو

تمامه آرزوهایه منی بانو همه چیزی که از دنیا طلب دارم

نمیشه از جهانی که تو رو داره برایه لحظه ای هم دست بردارم

تمامه آرزوهایه منی بانو آهای بانویه نور و عطرو ابریشم

تو گرما گرمه این دنیایه عاشق کش

یه لحظه سایه برداری تلف میشم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا همیشه مرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

تکست آهنگ بانو میلاد بابایی

تو اقیانوسه تنهایی گرفتارم بریدمو آب رفتم دردو دل دارم

بزن باد موافق راهمو وا کن یه عالم قایقه مونده به گل دارم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا همیشه مرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی دانلود آهنگ شهرام شکوهی

دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو دوست ندارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو دوست ندارم

دانلود آلبوم احمدرضا شهریاری آخرین بار دانلود آهنگ دانلود البوم آخرین بار احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ پویا بیاتی توی قلب منی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک جهانبخش طهران دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک جهانبخش طهران

دانلود آهنگ علی اصحابی شاید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلود آهنگ مجید خراطها دارم میرم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید خراطها دارم میرم