یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مهم نیست سهیل کریمی,دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست,دانلود آهنگ,متن آهنگ مهم نیست سهیل کریمی,دانلود موزیک سهیل کریمی مهم نیست,تکست آهنگ مهم نیست سهیل کریمی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ مهم نیست از سهیل کریمی,دانلود آهنگ جدید سهیل کریمی مهم نیست,دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ سهیل کریمی مهم نیست,دانلود ترانه مهم نیست سهیل کریمی,دانلود آهنگ جدید سهیل کریمی,soheil karimi mohem nist

دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست

دانلود آهنگ جدید سهیل کریمی به نام مهم نیست از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : رسول پویان حامد حسینی| ترانه سرا : مسعود امامی « Download New Music By Soheil Karimi Called Mohem Nist

دانلود آهنگ جدید سهیل کریمی به نام مهم نیست از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : رسول پویان حامد حسینی| ترانه سرا : مسعود امامی «
Download New Music By Soheil Karimi Called Mohem Nist

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مهم نیست سهیل کریمی,دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست,دانلود آهنگ,متن آهنگ مهم نیست سهیل کریمی,دانلود موزیک سهیل کریمی مهم نیست,تکست آهنگ مهم نیست سهیل کریمی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ مهم نیست از سهیل کریمی,دانلود آهنگ جدید سهیل کریمی مهم نیست,دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سهیل کریمی مهم نیست

تو برگشتی دوباره برای چندومین بار

میگی دیگه نمیرم میمونم پیشت این بار

بهم گفتی که این بارو یه جوره دیگه میسازم

دوباره باورت کردم نزار دیگه ببازم

واسه من دیگه مهم نیست که دلت ازم بگیره

بری بی خبر بزاری دق کنه دلم بمیره

واسه من دیگه مهم نیست اونجوری دوست ندارم

فکر کنی تنهام بزاری چی سر خودم میارم

ببین حسی نمونده توی وجودم

تو میشناسیم میدونی من اینجوری نبودم

یه بار دیگه اشکاتو که دیدم گذشتم از چیزایی که کشیدم

ولی فرق داره این دفه اگه رفتی از پیشم

دیگه اشکی نمی ریزم منم مثل خودت میشم مثل خودت میشم

دانلود آهنگ جدید سهیل کریمی مهم نیست

واسه من دیگه مهم نیست که دلت ازم بگیره

بری بی خبر بزاری دق کنه دلم بمیره

واسه من دیگه مهم نیست اونجوری دوست ندارم

فکر کنی تنهام بزاری چی سر خودم میارم

ببین حسی نمونده توی وجودم

تو میشناسیم میدونی من اینجوری نبودم

یه بار دیگه اشکاتو که دیدم گذشتم از چیزایی که کشیدم

ولی فرق داره این دفه اگه رفتی از پیشم

دیگه اشکی نمی ریزم منم مثل خودت میشم مثل خودت میشم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی دانلود آهنگ شهرام شکوهی

دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو دوست ندارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو دوست ندارم

دانلود آلبوم احمدرضا شهریاری آخرین بار دانلود آهنگ دانلود البوم آخرین بار احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ پویا بیاتی توی قلب منی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک جهانبخش طهران دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک جهانبخش طهران

دانلود آهنگ علی اصحابی شاید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلود آهنگ مجید خراطها دارم میرم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید خراطها دارم میرم

دانلود آهنگ محسن سلطان تبار پازل دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا مثل خودت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا