یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94 دانلود آهنگ تکست آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری

new album benyamin bahadori,دانلود آلبوم جدید,دانلود آلبوم بنیامین 94 با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری,دانلود آلبوم,متن آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94,متن آهنگ های آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری,تکست آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری,دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94,album benyamin 94,دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94 دانلود آهنگ,دانلود آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,پخش آنلاین آلبوم بنیامین 94,دانلود آلبوم بنیامین 94,دانلود البوم بنیامین 94 بنیامین بهادری

دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94 دانلود آهنگ تکست آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام بنیامین ۹۴ از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : فریبرز خاتمی سبحان عابد مجید جوان ترانه سرا : بهزاد مهدوی بخش حمید فریزند مهدیه عرب « Download New Album Benyamin Bahadori Called Benyamin 94

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام بنیامین ۹۴ از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : فریبرز خاتمی سبحان عابد مجید جوان
ترانه سرا : بهزاد مهدوی بخش حمید فریزند مهدیه عرب «
Download New Album Benyamin Bahadori Called Benyamin 94

new album benyamin bahadori,دانلود آلبوم جدید,دانلود آلبوم بنیامین 94 با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری,دانلود آلبوم,متن آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94,متن آهنگ های آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری,تکست آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری,دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94,album benyamin 94,دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94  دانلود آهنگ,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

تیزر آلبوم اضافه شد بزودی آلبوم قرار میگیرد

لیست آهنگهای آلبوم بنیامین بهادری به نام بنیامین ۹۴ :

Eshkal اشکال
Tazahor تظاهر
Havasam Be Toe حواسم به توه
Dorehaye Asheghi دوره های عاشقی
Barana بارانا
Meh Alood مه آلود
Track 4 تراک ۴
Ashegh Mesle Mah عاشق مثل ماه
Be Man Etemad Kon به من اعتماد کن

.

متن آلبوم بنیامین ۹۴ با صدای بنیامین بهادری

************

اون که هی گیر و پیگیر گیر منم

اون که هی هیجان داره دیره منم

اون که هی میره داره بمیره منم

حواسم به توه حواسم سمت توه

حواسم سمتی که برسم به توه

آخه بی نفسم نفسم به توه

.

متن آهنگ تراک ۴

من به تو احساس مالکیت دارم

تو نترس از حرفم حسن نیت دارم

همه قلبت رو من تصرف کردم

خیلى راحت اینجا من توقف کردم

من رو رفتاراى تو تعصب دارم

این دلیل عشقه دوسِتم خُب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو

تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى

تو بنوشى و خودم

من خودم دوست دارم نگرانت باشم

توى هر لحظه در جریانت باشم

دانلود به صورت تکی کیفیت 320 دانلود به صورت تکی کیفیت 128
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی

دانلود آهنگ شهاب بخارایی دلتنگم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهاب بخارایی دلتنگم

دانلود آهنگ سانی عاشق منه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید جهان استرس دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امید جهان استرس

دانلود آهنگ سینا حجازی اما دانلود آهنگ دانلود موزیک سینا حجازی اما

دانلود آهنگ معین آتش دل دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو معین آتش دل

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی احساس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی منو تنهاییام دانلود آهنگ دانلود موزیک مرتضی سرمدی منو تنهاییام

دانلود آهنگ بهزاد پکس فردامون خوبه دانلود آهنگ دانلود ترانه فردامون خوبه بهزاد پکس

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بندر دانلود آهنگ دانلود آهنگ