یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک جدید مجید یحیایی فرصت,Majid Yahyayi,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی فرصت,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,دانلود ترانه فرصت مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی فرصت,متن آهنگ فرصت مجید یحیایی,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ فرصت مجید یحیایی,تکست آهنگ فرصت مجید یحیایی

دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

فرصت نشد عاشق بشم با تو با تویی که سردو بی رحمی فرصت نشد حتی بگم برگرد با اینکه حرفامو نمیفهمی حرفی نمونده واسه ی گفتن حرفامو از چشام پیدا کن , پیدا کن رفتی ندیدی پای من سسته حاله منو حالا تماشا کن حاله منو حالا تماشا کن بارون که میزنه دیوونه میشم عطره تو میپیچه خودت که میدونی دنیا بدونه عشقه تو هیچه من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت میگم برو با اینکه میدونم وقتی نباشی حالم آشوبه محکوم به موندن نیستی وقتی حاله تو جایه دیگه ای خوبه داری نگاهم میکنی حالا مثله قدیم انگار مغروری میری و از حالم نمیفهمی قلبت نمیکوبه تو که دوری قلبت نمیکوبه تو که دوری بارون که میزنه دیوونه میشم عطره تو میپیچه خودت که میدونی دنیا بدونه عشقه تو هیچه من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام فرصت از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Majid Yahyayi Called forsat

دانلود موزیک جدید مجید یحیایی فرصت,Majid Yahyayi,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی فرصت,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,دانلود ترانه فرصت مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی فرصت,متن آهنگ فرصت مجید یحیایی,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فرصت نشد عاشق بشم با تو
با تویی که سردو بی رحمی
فرصت نشد حتی بگم برگرد با اینکه حرفامو نمیفهمی
حرفی نمونده واسه ی گفتن حرفامو از چشام پیدا کن , پیدا کن
رفتی ندیدی پای من سسته حاله منو حالا تماشا کن
حاله منو حالا تماشا کن
بارون که میزنه دیوونه میشم عطره تو میپیچه
خودت که میدونی دنیا بدونه عشقه تو هیچه
من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من
به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من
دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت
میگم برو با اینکه میدونم وقتی نباشی حالم آشوبه
محکوم به موندن نیستی وقتی حاله تو جایه دیگه ای خوبه
داری نگاهم میکنی حالا مثله قدیم انگار مغروری
میری و از حالم نمیفهمی قلبت نمیکوبه تو که دوری
قلبت نمیکوبه تو که دوری
بارون که میزنه دیوونه میشم عطره تو میپیچه
خودت که میدونی دنیا بدونه عشقه تو هیچه
من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من
به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من

مجیـــــد یحیایـــــی خواننده کشورمان  متولد بیست و نه مرداد سال هزار و سیصد و شصت و نه در تهران می باشــد،وی ساکن تهران اســــت
او از سال ۱۳۷۹ موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگتر آموخته است و همچنین از سال ۱۳۸۵ به شکل حرفه ای وارد این هنر شده است.
تاکنون آلبومهای زیبای “سکوت مبهــم”..”بازی زمونــــه”..”اشکهای سرگردان”..”کالکشـــن”..و اخیرا نیز آلبوم “خاطره ساز” باصدای این خواننده روانه ی بازار شده اســت.
همچنین مجید یحیایی چندیدن تک آهنگ هم خوانده است.یحیایی که با سبک و صدای منحصر به فردش توانستـــه است تا کنون طرفداران زیادی را جذب کند.
مجید علاوه بر خوانندگی تنظیـــم و آهنگسازی نیز انجام میدهدو تنظیم بیشتر کارهایش رو خودش انجام می دهد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ یاس بارکد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یاس

دانلود موزیک ویدیو اشکان خطیبی پرده آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ تصویری پرده آخر اشکان خطیبی

دانلود آهنگ تیک تاک روز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر علی زمانی آلرژی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی

دانلود آهنگ امیر عطا حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین امینی شوخی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ افشین امینی شوخی

دانلود آهنگ امین آرزوته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم

دانلود آهنگ امیر تتلو الو 3 دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر تتلو الو 3

دانلود آهنگ امیر صادقین آواز نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ