یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن دانلود آهنگ دانلود آلبوم کالکشن

متن آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن,دانلود آلبوم,شعر آهنگ کالکشن محسن ابراهیم زاده,تکست آلبوم کالکشن محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده,دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن,دانلود آلبوم جدید,دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن دانلود آهنگ,دانلود آلبوم کالکشن محسن ابراهیم زاده,دانلود آلبوم کالکشن با لینک مستقیم,دانلود آلبوم کالکشن,دانلود البوم کالکشن محسن ابراهیم زاده,Mohsen Ebrahimzadeh Collection,آهنگ ایرانی جدید,متن آهنگ های آلبوم کالکشن محسن ابراهیم زاده

دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن دانلود آهنگ دانلود آلبوم کالکشن

Mohsen Ebrahimzadeh – Hanoozam. Mohsen Ebrahimzadeh – Bi Vafa. Mohsen Ebrahimzadeh – khahesh. Mohsen Ebrahimzadeh – Nago Na. Mohsen Ebrahimzadeh Mostafa Momeni – Doset Daram. Mohsen Ebrahimzadeh – Bargard….. Mohsen Ebrahizadeh – Mamnoe. Mohsen Ebrahimzadeh – Hava Khah. Mohsen Ebrahim – Zadeh Ma Ba Hamim. Mohsen Ebrahimzadeh –  Hanoozam Remix.

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده محسن ابراهیم زاده با نام کالکشن ۹۴
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مصطفی مومنی  | ترانه سرا : محسن ابراهیم زاده  «
Download New Album Mohsen Ebrahimzadeh Called Collection

متن آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن,دانلود آلبوم,شعر آهنگ کالکشن محسن ابراهیم زاده,تکست آلبوم کالکشن محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده,دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن,دانلود آلبوم جدید,دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن  دانلود آهنگ,دانلود آلبوم کالکشن محسن ابراهیم زاده,دانلود آلبوم کالکشن با لینک مستقیم,دانلود آلبوم کالکشن,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگهای آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن :

Mohsen Ebrahimzadeh – Hanoozam.
Mohsen Ebrahimzadeh – Bi Vafa.
Mohsen Ebrahimzadeh – khahesh.
Mohsen Ebrahimzadeh – Nago Na.
Mohsen Ebrahimzadeh Mostafa Momeni – Doset Daram.
Mohsen Ebrahimzadeh – Bargard…..
Mohsen Ebrahizadeh – Mamnoe.
Mohsen Ebrahimzadeh – Hava Khah.
Mohsen Ebrahim – Zadeh Ma Ba Hamim.
Mohsen Ebrahimzadeh –  Hanoozam Remix.

.

ترانه و شعر آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

واسه من دیدن تو مثل رویایه دوبارست

مثل آسمونی که دل نگرونه یه ستارست

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

هر چی از تو یادگاری واسه من مونده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی

اگه بودی نمی ذاشتی حال من بهم بریزه بهم بریزه

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای چشمات

تو نمی دونی چقد تنگ شده دلم برای حرفات

تو نمی دونی یه چند وقته واسم سخته جدایی

خون و گریه و غما هنگ دلم تنگه کجایی

.

 

ترانه و شعر آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام هوا خواه توام

یکی مثل من که هواخواهته ، یکی مثل تو سرد تو راهته

می بینه جدایی فقط راهشه

واسه این دلی که پر از خواهشه

یکی مثل تو زودی دم می بره

یکی مثل من غصتو می خوره

یکی مثل تو که ازم می گذره

یکی مثل من حالتو می خره

ازم دل نکن بی تو من می برم

ازم دل نکن من زمین می خورم

نزار بد بیارم توی راه تو

ازم دل نکن می دونم حالتو

ازم دل نکن بی تو من می برم

ازم دل نکن من زمین می خورم

نزار بد بیارم توی راه تو

ازم دل نکن می دونم حالتو

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام هوا خواه توام

دلم آرزوی تو رو می بره

ببین ساعتا بی تو بد می گذره

به جز تو از هر چیه دل می برم

بهت قول میدم قسم می خورم

دلم آرزوی تو رو می بره

ببین بی تو بودن چه بد می گذره

به جز تو از هر چیه دل می برم

بهت قول میدم قسم می خورم

ازم دل نکن بی تو من می برم

ازم دل نکن من زمین می خورم

نزار بد بیارم توی راه تو

ازم دل نکن می دونم حالتو

ازم دل نکن بی تو من می برم

ازم دل نکن من زمین می خورم

نزار بد بیارم توی راه تو

ازم دل نکن می دونم حالتو

 .

ترانه و شعر آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام برگرد

پشت سر روزایی که رفتی

قد یه دنیا  حرف خوابیده

من با تو یک عمر زندگی کردم

حقش نبود بگیری نادیده

برگرد پیش من نزار به این شرایط عادت بکنم برگرد

  بی هوات نمی تونم حالمو رعایت بکنم

برگرد پیش من نزار به این شرایط عادت بکنم برگرد

  بی هوات نمی تونم حالمو رعایت بکنم

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام برگرد

من کجا پس برم هم خونه خاموشه

آغوشمی این روزا محتاج آغوشت

حال منو دیگه هیشکی نمی فهمه

دنیای بعد از تو بی رحمه بی رحمه

تصویر ماتی از آینده می بینم

از بغض لبریزم غمگین غمگینم

هر بار با اشکات با گریه خوابیدم

شاید که برگردی من خوابشم دیدم

برگرد.پیش من نزار به این شرایط عادت بکنم برگرد

  بی هوات نمی تونم حالمو رعایت بکنم

برگرد پیش من نزار به این شرایط عادت بکنم برگرد

  بی هوات نمی تونم حالمو رعایت بکنم

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود به صورت تکی کیفیت 320 دانلود به صورت تکی کیفیت 128

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ندیم کر و کور دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فردین سعادت تو هوامو داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تو هوامو داری فردین سعادت

دانلود آهنگ سجاد راد خاطرات تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز دانلود آهنگ دانلود موزیک بهرام ساز

دانلود آهنگ امید علومی حس خوبی نیست دانلود آهنگ دانلود موزیک امید علومی حس خوبی نیست

دانلود آهنگ ندیم فریب دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ سروش یعقوبی ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس Pax زل نزن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ سعید کرمانی خبر حالتو دانلود آهنگ دانلود اهنگ سعید کرمانی خبر حالتو

دانلود آهنگ مهدی احمدوند چشمات دانلود آهنگ دانلود آهنگ