یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,Kamran Molayi,دانلود آهنگ جدید کامران مولایی,دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ,دانلود ترانه محکوم کامران مولایی,دانلود موزیک جدید کامران مولایی محکوم,دانلود اهنگ محکوم کامران مولایی,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ جدید کامران مولایی محکوم,تکست آهنگ محکوم کامران مولایی,پخش آنلاین آهنگ کامران مولایی محکوم,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ محکوم کامران مولایی

دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

همیشه تو نگات یه حسه آشناست واسه من از همه حسابه تو جداست وقتی که با منی دنیا تو دستمه همینکه تو با من بمونی بسمه از تو چشمایه من چشماتو بر ندار که من تنها تو رو میخوام دیوونه وار وقتی که با منی جز تو کی میتونه آراوم کنه منو یا اینکه با نگاش محکوم کنه منو کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام کی جز تو میتونه دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم وقتی که با توام آرومه لحظه هام دسته خودم که نیست خیلی تو رو میخوام نه میشه باورم که تو کنارمی تو هم بهم بگو که بیقرارمی هر لحظه حاله من پیشه تو بهتره من عاشقه توام این حرفه آخره این حرفه آخره جز تو کی میتونه آرومم کنه منو یا اینکه یا نگاش محکوم کنه منو کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام کی جز تو میتونه

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام محکوم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Kamran Molaei Called Mahkoum

دانلود آهنگ,Kamran Molayi,دانلود آهنگ جدید کامران مولایی,دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم  دانلود آهنگ,دانلود ترانه محکوم کامران مولایی,دانلود موزیک جدید کامران مولایی محکوم,دانلود اهنگ محکوم کامران مولایی,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ جدید کامران مولایی محکوم,تکست آهنگ محکوم کامران مولایی,پخش آنلاین آهنگ کامران مولایی محکوم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

همیشه تو نگات یه حسه آشناست واسه من از همه حسابه تو جداست
وقتی که با منی دنیا تو دستمه همینکه تو با من بمونی بسمه
از تو چشمایه من چشماتو بر ندار که من تنها تو رو میخوام دیوونه وار
وقتی که با منی
جز تو کی میتونه آراوم کنه منو یا اینکه با نگاش محکوم کنه منو
کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام
کی جز تو میتونه
دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم
وقتی که با توام آرومه لحظه هام دسته خودم که نیست خیلی تو رو میخوام
نه میشه باورم که تو کنارمی تو هم بهم بگو که بیقرارمی
هر لحظه حاله من پیشه تو بهتره من عاشقه توام این حرفه آخره
این حرفه آخره
جز تو کی میتونه آرومم کنه منو یا اینکه یا نگاش محکوم کنه منو
کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام
کی جز تو میتونه

متولد بهمن ماه در یکی از محله های جنوب شهر تهران,از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت,از سن ۷ سالگی خواندن را در هیات مذهبی شروع کرد و بعد از آن به سازهای ضربی علاقمند شد،بعد از دوران خدمت سربازی به طور حرفه ای به خوانندگی پرداخت و تا الان ۵ آلبوم و چندین تک آهنگدر کارنامه ی هنری خود دارد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ایمان فلاح باریکلا دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ ایمان فلاح باریکلا

دانلود آهنگ افشین آذری به جز عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی فرصت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاس بارکد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یاس

دانلود موزیک ویدیو اشکان خطیبی پرده آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ تصویری پرده آخر اشکان خطیبی

دانلود آهنگ تیک تاک روز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر علی زمانی آلرژی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی

دانلود آهنگ امیر عطا حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین امینی شوخی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ افشین امینی شوخی

دانلود آهنگ امین آرزوته دانلود آهنگ دانلود آهنگ