یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض دانلود آهنگ دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن دروغ محض,دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن,دانلود آهنگ دروغ محض از ساسی مانکن,sasy mankan doroghe mahz,تکست آهنگ دروغ محض از ساسی مانکن,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ ساسی مانکن به نام دروغ محض,دانلود آهنگ جدید دروغ محض ساسی مانکن,متن آهنگ دروغ محض ساسی مانکن,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض دانلود آهنگ دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ساسی مانکن مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی مانکن  « Download New Music By Sasi Mankan Called Doroughe mahz

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ساسی مانکن مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی مانکن  «
Download New Music By Sasi Mankan Called Doroughe mahz

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن دروغ محض,دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن,دانلود آهنگ دروغ محض از ساسی مانکن,sasy mankan doroghe mahz,تکست آهنگ دروغ محض از ساسی مانکن,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ ساسی مانکن به نام دروغ محض,دانلود آهنگ جدید دروغ محض ساسی مانکن,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دروغ محضه جداییمون، ما عاشق همیم هر دوتایمون

مگه نه تو هنوزم واسه من میمیری مگه نه

تو بدون من هیج جا نمیری مگه نه

آره دروغه اینکه نیستی

تو هنوز نرفتی پیشم نیستی

تو هم بی من خیلی عصه میخوری مگه نه

از ترس چشاهای من جم نمیخوری مگه نه

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دروغ محضه این توهم نیست

اون خیانت نکرده نه کار اون نیست

نگو نه  اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم

اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم

نگو نه  اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم

اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

***

دانلود فول آلبوم ساسی مانکن

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حبیب بنام دنیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ احسان غیبی توپ و تور دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پیشتاز شر مرسان دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز

دانلود آهنگ حسین حسین زاده عکسای بی جون دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ علی اصحابی مهمانی خدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلودآهنگ مرتضی پاشایی یادم باشی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید یحیایی ماه عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی ماه عاشقی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بغض احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ داوود تقوایی من عاشق توام دانلود آهنگ کد پیشواز آهنگ های داود تقوایی