یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی,متن آهنگ حس تو میثم ابراهیمی,دانلود اهنگ میثم ابراهیمی حس تو,کد پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی به نام دو راهی,دانلود آهنگ حس تو از میثم ابراهیمی,meysam ebrahimi hesse to,آهنگ ایرانی شاد,دانلود آهنگ جدید حس تو میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو دانلود آهنگ,میثم ابراهیمی حس تو,تکست آهنگ حس تو از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی حس تو,کد پیشواز آهنگ های میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حس تو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی « Download New Music By Meysam Ebrahimi Called Jodaei

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حس تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی «
Download New Music By Meysam Ebrahimi Called Jodaei

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی,متن آهنگ حس تو میثم ابراهیمی,دانلود اهنگ میثم ابراهیمی حس تو,کد پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی به نام دو راهی,دانلود آهنگ حس تو از میثم ابراهیمی,meysam ebrahimi hesse to,آهنگ ایرانی شاد,دانلود آهنگ جدید حس تو میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ میثم ابراهیمی حس تو

همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده

قصه توی این دل تنهام معجزه کرده

من تو رو خواستم تو رو دارم نمیخوام دیگه اون روزا برگرده

سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم

گم شدی تو دنیا منی خیلی پریشونم

سخته بمونم تو غریبی تو که میدونی بی تو نمیتونم

من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیزارم

هیشکی جای تو باشه دنیام داره می پاشه

آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات

تو این دنیای دوروز حیفه قلبی بسوزه

آتش رو نفسامه درد خاطره هامه

عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریز م پیش چشمات

دانلود آهنگ جدید حس تو میثم ابراهیمی

خیلی جاها بود که با تو قبلا اونجا نبودم

وقتی تو بودی تنها بودم باز تنها نبودم

میمیرم حالا تو نباشی چی میشد جدا از تو نمی موندم

عاشقتم کم مثل همیشه فکر منی تو

حیف که نفهمیدم دل تنها میمیره بی تو

تو یه کاری کن که بفهم دیگه ایندفه حرف حسابتو

من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیزارم

هیشکی جای تو باشه دنیام داره می پاشه

آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات

تو این دنیای دوروز حیفه قلبی بسوزه

آتش رو نفسامه درد خاطره هامه

عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریز م پیش چشمات

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بغض احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ داوود تقوایی من عاشق توام دانلود آهنگ کد پیشواز آهنگ های داود تقوایی

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی دانلود آهنگ یوسف زمانی

دانلود آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا ممنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خداحافظ دانلود آهنگ تکست آهنگ خداحافظ از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ سعید آسایش حس شیرین دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حس شیرین سعید آسایش

دانلود آهنگ یوسف زمانی حس میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حس میکنم یوسف زمانی

دانلود آهنگ سانی به نام عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی دلم رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ