یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ یوسف زمانی حس میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حس میکنم یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی حس میکنم,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی,تکست آهنگ حس میکنم از یوسف زمانی,yousef zamani hes mikonam,دانلود اهنگ یوسف زمانی حس میکنم,کد پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی به نام حس میکنم,متن آهنگ حس میکنم یوسف زمانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ یوسف زمانی حس میکنم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید حس میکنم یوسف زمانی,کد پیشواز آهنگ های یوسف زمانی,دانلود آهنگ حس میکنم از یوسف زمانی

دانلود آهنگ یوسف زمانی حس میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حس میکنم یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : یوسف زمانی ناصر عباسی | ترانه سرا : یوسف زمانی « Download New Music By Yousef Zamani Called Hess Mokonam

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : یوسف زمانی ناصر عباسی | ترانه سرا : یوسف زمانی «
Download New Music By Yousef Zamani Called Hess Mokonam

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی حس میکنم,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی,تکست آهنگ حس میکنم از یوسف زمانی,yousef zamani hes mikonam,دانلود اهنگ یوسف زمانی حس میکنم,کد پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی به نام حس میکنم,متن آهنگ حس میکنم یوسف زمانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ یوسف زمانی حس میکنم  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ یوسف زمانی حس میکنم

حس میکنم تو رو این حوالی چشمای خویسو دستای خالی

عطرت پیچیده تو  اتاقن توب رام یه حس تازه داری

دلم واسه هم صحبتی رو سیاه نیازش فقط یه نگاهه

میدونم که بی منت هوامو داری مقل بعضی ها نیستی کینه نداری

دل به دل تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم

حتی این زندگی هم نسازه تو توی قلبمی اون میبازه

حس تو قلبمو برد یه جایی که بی معنیه بی قراری

تمنای قلبم همینه چشاتو ازش برنداری

از غرورم که بی جاس گذشتم

بی خال بچه باشم مثل گذشتم

دل بریدم تحمل ندارام

میخوام که سر رو شونه هات بزارم

میخوام اسمتو کوه کنم پشت قلبم

یه قلبی که تنهای تنهاس

حواسم پیش تو باشه همیشه

تو باشی هوام تازه میشه

دل به دل تنهایی میدم.تو این خلوت با تو آروم میشم

حتی این زندگی هم نسازه تو توی قلبمی اون میبازه

حس تو قلبمو برد یه جایی که بی معنیه بی قراری

تمنای قلبم همینه چشاتو ازش برنداری

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سانی به نام عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی دلم رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو صاحب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا دانلود آهنگ دانلود اهنگ بهنام صفوی خدا

دانلود آهنگ حامد محضرنیا دعوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax دعا کن مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاهرخ غریب دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شاهرخ غریب

دانلود آهنگ فاتح نورایی قدم زدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش یوسفی ممنونتم خدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سیاوش یوسفی ممنونتم خدا

دانلود آهنگ امیر یگانه دلم شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست