یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا دانلود آهنگ دانلود اهنگ بهنام صفوی خدا

آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی,behnam safavi khoda,دانلود آهنگ جدید خدا بهنام صفوی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ خدا بهنام صفوی,تکست آهنگ خدا بهنام صفوی,دانلود اهنگ بهنام صفوی خدا,پخش آنلاین آهنگ بهنام صفوی به نام خدا,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی خدا,دانلود ترانه خدا بهنام صفوی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ خدا از بهنام صفوی

دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا دانلود آهنگ دانلود اهنگ بهنام صفوی خدا

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : صادق نورانی غلامرضا صادقی | ترانه سرا : سید محمد کاظمی « Download New Music By Behnam Safavi Called Tavalode Dobareh

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : صادق نورانی غلامرضا صادقی | ترانه سرا : سید محمد کاظمی «
Download New Music By Behnam Safavi Called Tavalode Dobareh

آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی,behnam safavi khoda,دانلود آهنگ جدید خدا بهنام صفوی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ خدا بهنام صفوی,تکست آهنگ خدا بهنام صفوی,دانلود اهنگ بهنام صفوی خدا,پخش آنلاین آهنگ بهنام صفوی به نام خدا,دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی خدا,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بهنام صفوی خدا

حواست به من بوده و هست اما

یه وقت ها حواسم ازت پرت میشه

با این که تو خورشیدو دادی به دنیا

یه وقتایی سردم ولی نه همیشه

مثل کوه پشت منی هر دقیقه

به جز تو کسی تکیه گاهم نبوده

تو بالاتر از قله های زمینی

به تو فکر کردن شبیه صعوده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

 

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

روزایی که از زندگی سیر میشم

میشینم یه گوشه به یادت میوفتم

تو میدونی که چی گذشته به حالم

 

من از حسو حالم به هیشکی نگفتنم

کی میدونه که چه قدر گریه کنم

فقط چشم تو اشک چشمامو دیده

نمیدونی اسم تو رو که میارم

 

چه حال عجیبی به من دست میده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

 همه میرن از زندگیه من اما

 محاله تو یک روز تنهام بزاری

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد محضرنیا دعوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax دعا کن مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاهرخ غریب دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شاهرخ غریب

دانلود آهنگ فاتح نورایی قدم زدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش یوسفی ممنونتم خدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سیاوش یوسفی ممنونتم خدا

دانلود آهنگ امیر یگانه دلم شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک رادمنش خدایا ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن دانلود آهنگ دانلود آلبوم کالکشن