یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر یگانه دلم شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست

دانلود آهنگ امیر یگانه دلم شکست دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی,دانلود اهنگ امیر یگانه دلم شکست,دانلود ترانه دلم شکست امیر یگانه,دانلود آهنگ,دانلود موزیک امیر یگانه دلم شکست,دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست,دانلود آهنگ جدید دلم شکست امیر یگانه,پخش آنلاین آهنگ امیر یگانه دلم شکست,دانلود آهنگ دلم شکست از امیر یگانه,متن آهنگ دلم شکست امیر یگانه,دانلود آهنگ جدید امیر یگانه,تکست آهنگ دلم شکست امیر یگانه,دانلود آهنگ جدید,amir yeghane delam shekast

دانلود آهنگ امیر یگانه دلم شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام دلم شکست همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : آرش پاکزاد محمدرضا راهنما | ترانه سرا : امیر یگانه « Download New Music By Amir Yeghaneh Called Khoshbakhti Nazdike

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام دلم شکست
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : آرش پاکزاد محمدرضا راهنما | ترانه سرا : امیر یگانه «
Download New Music By Amir Yeghaneh Called Khoshbakhti Nazdike

دانلود آهنگ امیر یگانه دلم شکست  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی,دانلود اهنگ امیر یگانه دلم شکست,دانلود ترانه دلم شکست امیر یگانه,دانلود آهنگ,دانلود موزیک امیر یگانه دلم شکست,دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست,دانلود آهنگ جدید دلم شکست امیر یگانه,پخش آنلاین آهنگ امیر یگانه دلم شکست,دانلود آهنگ دلم شکست از امیر یگانه,متن آهنگ دلم شکست امیر یگانه,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر یگانه دلم شکست

می فهمی عاشق بودن  درکش خیلی ساده بود

دلم اختیارشو پیش تو از دست داده بوده

می فهمی عاشق بودن می گفتم حق با توه

واسه اینم می دیدم که دلم همیشه دنبالت می دوه

بین این همه آدم که دور و ورم می دیدم

تو فقط یه فرق داشتی واسم اونم اینکه من عاشقت شده بودم

دوباره دلم دلم دلم دلم دلم شکست دلم شکست

قول داده بود این دیوونه به کسی دل نبنده ولی بازم دلم بست آره بازم شکست

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه دلم شکست

هر دفعه حرف شد راجبت بحث شد قصم عوض شد باز دلم تنگ شد

می فهمی انقد تو رو دوست داشتم یه روز

که دارم تاوان اون روزا رو پس میدم هنوز هنوز

دوباره دلم دلم دلم دلم دلم شکست دلم شکست دلم شکست

قول داده بود این دیوونه به کسی دل نبنده ولی بازم دلم بست آره بازم شکست

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک رادمنش خدایا ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن دانلود آهنگ دانلود آلبوم کالکشن

دانلود آهنگ ندیم کر و کور دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فردین سعادت تو هوامو داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تو هوامو داری فردین سعادت

دانلود آهنگ سجاد راد خاطرات تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز دانلود آهنگ دانلود موزیک بهرام ساز

دانلود آهنگ امید علومی حس خوبی نیست دانلود آهنگ دانلود موزیک امید علومی حس خوبی نیست

دانلود آهنگ ندیم فریب دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی