یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ جدید امیر بهادر,amir bahador hanozam ashegham,دانلود موزیک امیر بهادر هنوزم عاشقم,تکست آهنگ هنوزم عاشقم امیر بهادر,دانلود آهنگ هنوزم عاشقم از امیر بهادر,دانلود آهنگ جدید امیر بهادر هنوزم عاشقم,پخش آنلاین آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم,دانلود اهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ هنوزم عاشقم امیر بهادر,دانلود ترانه هنوزم عاشقم امیر بهادر,دانلود آهنگ جدید هنوزم عاشقم امیر بهادر

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر به نام هنوزم عاشقم همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : پیمان زارعی علی مرادی | ترانه سرا : فرشید مهری « Download New Music By Amir BahadorCalled Hanuzam Ashegham

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر به نام هنوزم عاشقم
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پیمان زارعی علی مرادی | ترانه سرا : فرشید مهری «
Download New Music By Amir BahadorCalled Hanuzam Ashegham

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ جدید امیر بهادر,amir bahador hanozam ashegham,دانلود موزیک امیر بهادر هنوزم عاشقم,تکست آهنگ هنوزم عاشقم امیر بهادر,دانلود آهنگ هنوزم عاشقم از امیر بهادر,دانلود آهنگ جدید امیر بهادر هنوزم عاشقم,پخش آنلاین آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم,دانلود اهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم

تو نیستی ولی من هنوز عاشقم

نمیزارم عطرت از این جا بره

شبامو به یاد تو صبح میکنم

پر از اضظرابم  پر از خاطره

ببین تک تک لخظه هامو عشقت رقم میزنه

یه سایه این روزا جای تو داره با من قدم میزنه

بگو واسه تو چی بودم یه عشق یا که هم خونه

تظاهر کن منو میخوای تظاهر کن که آسونه

بگو واسه تو چی بودم یه عشق یا که هم خونه

تظاهر کن منو میخوای تظاهر کردن آسونه

من هر کاری که می شد کردم اما

نشد بازم جلوی راتو بگیرم

بهت گفتن بمونو زندگی کن

به جای تو من از این خونه میرم

دانلود آهنگ امیر بهادر هنوزم عاشقم

ببین تک تک لحظه هامو داره عشقت رقم میزه

بگو واسه تو چی بودم یه عشق یا که هم خونه

تظاهر کن منو میخوای تظاهر کن که آسونه

بگو واسه تو چی بودم یه عشق یا که هم خونه

تظاهر کن منو میخوای تظاهر کردن آسونه

بگو واسه تو چی بودم یه عشق یا که هم خونه

تظاهر کن منو میخوای تظاهر کردن آسونه

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ بابک رادمنش خدایا ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کالکشن دانلود آهنگ دانلود آلبوم کالکشن

دانلود آهنگ ندیم کر و کور دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فردین سعادت تو هوامو داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تو هوامو داری فردین سعادت

دانلود آهنگ سجاد راد خاطرات تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز دانلود آهنگ دانلود موزیک بهرام ساز

دانلود آهنگ امید علومی حس خوبی نیست دانلود آهنگ دانلود موزیک امید علومی حس خوبی نیست

دانلود آهنگ ندیم فریب دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ سروش یعقوبی ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ