یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید غریبه خوش اومدی 3 علی بابا,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید علی بابا غریبه خوش اومدی 3,تکست آهنگ غریبه خوش اومدی 3 از علی بابا,ali baba gharibe khosh omadi3,دانلود اهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3,کد پخش آنلاین آهنگ علی بابا به نام غریبه خوش اومدی 3,متن آهنگ غریبه خوش اومدی 3 علی بابا,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3 دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی بابا,کد پیشواز آهنگ های علی بابا,دانلود آهنگ غریبه خوش اومدی 3 از علی بابا

دانلود آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی بابا ارشاد به نام غریبه خوش اومدی ۳ از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : شهرام GH | ترانه سرا : علی بابا « Download New Music By Ali Baba Called Gharibeh Khosh Omadi

دانلود آهنگ جدید علی بابا ارشاد به نام غریبه خوش اومدی ۳ از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شهرام GH | ترانه سرا : علی بابا «
Download New Music By Ali Baba Called Gharibeh Khosh Omadi

دانلود آهنگ جدید غریبه خوش اومدی 3 علی بابا,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید علی بابا غریبه خوش اومدی 3,تکست آهنگ غریبه خوش اومدی 3 از علی بابا,ali baba gharibe khosh omadi3,دانلود اهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3,کد پخش آنلاین آهنگ علی بابا به نام غریبه خوش اومدی 3,متن آهنگ غریبه خوش اومدی 3 علی بابا,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی 3  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی ۳

عینک دودیتو بزن کسی اشکاتو نبینه

قهوتو بخور غریبه سرد نشه یوقت مثل رابطمون

نه بیرون نرو بارون شدیده غریبه خوش اومدی

حالم خوب بود تا وقتی تو اومدی

میز این کافی شاپ یادگار من و توه، غریبه خوش اومدی

میگفتی هنر میباره از هر انگشتت

اینم یه هنره رو تن شهر اثر انگشتت

اسم اون روته اسم تو هم روی دستم

خاطرات منو رسما کشته

وقتی با تو بودم دیده بودی مست بشم

ندیدی الان مستم که افتادی از چشم

گفتی بودن با من شده کسر شان

یه روز میای سر خاکم با یه بسته شمع

لالایی و من خوندم واست  تو با کیا خوابیدی

پاهات هم قدم پام بود الان به کیا پا میدی

عشقت این بود جاهای شلوغ باشی

 نخو به اون دادی واسه من دروغ بافتی

بگو الان سنگ کیارو به سینه میزنی

یعنی انقده پستی یعنی انقده بی رحمی

تو زیر گلوت کبوده من زیر چشام

بدون من یخ میزنی الان داغی نمی فهمی

دانلود آهنگ علی بابا غریبه خوش اومدی ۳

موهای صافو قلبش پیچیده اون موهای بلندش تو قلبم غوغا کرد

فهمید که موهاشو خیلی دوست دارم رفت و موهاشو کوتاه کرد

وقتی حرف دلمو زدم دلشو زدم انقد دور شد که نشد فاصلشو بدونم

یه روز پنچشنبه بود که رفت و منم مجبور شدم که فاتحشو بخونم

دیگه اون داره ..از تنم میکنه و میره

هر کی میرسه یه ضربه میزنه و میره

دلم و این شکستو میپذیره میره

با اینکه تنت روی تن دیگه رو میده

دیگه اون داره ..از تنم میکنه و میره

هر کی میرسه یه ضربه میزنه و میره

دلم و این شکستو میپذیره میره

با اینکه تنت روی تن دیگه رو میده

بازم روبروی همیم خودت پیش منو دلت جای دیگه

لبخند میزنی چشات پر شده سیگارت روشن با یه سیگار دیگه

چخبر دیگه چی شد یدفه راه گم کردی

لباسای تنت چقد قشنگن مد بود یا تو مد کردی

یادش بخیر ا چند سال پیش همینجا منو تو یه کیک تولدت بود

این چشمای رنگیت منو برد تو فکر عکسم با تو قاب رو دیواره

خبر نداشتی از وضع حالم نمیدونی.مگه من عشقم مرده همه میدون یه عمره عزادارم

حسرت تو دلم فقط یه دفه پیش دوستات بیای دستامو بگیری

قربون بالا سری برم حالا باید کنار همونا عکسامو ببینی

تو ادعا بودی ولی عی هنوز همونه که بوده یه خط از آخر

خوش باشی بی من هه خداحافظ عشق شبونه

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی بابا ممنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خداحافظ دانلود آهنگ تکست آهنگ خداحافظ از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ سعید آسایش حس شیرین دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حس شیرین سعید آسایش

دانلود آهنگ یوسف زمانی حس میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حس میکنم یوسف زمانی

دانلود آهنگ سانی به نام عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی دلم رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو صاحب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا دانلود آهنگ دانلود اهنگ بهنام صفوی خدا

دانلود آهنگ حامد محضرنیا دعوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax دعا کن مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ