یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ تیک تاک روز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید تیک تاک روز,پخش آنلاین آهنگ تیک تاک روز,تکست آهنگ روز تیک تاک,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ روز تیک تاک,دانلود ترانه روز تیک تاک,دانلود آهنگ جدید تیک تاک,دانلود آهنگ تیک تاک روز دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد,دانلود موزیک جدید تیک تاک روز,متن آهنگ روز تیک تاک,Tik Tak,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ تیک تاک روز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

این زندگی تهشه ولی با تو میشه روزا بهتر شه دیگه با توام به این فکر نمیکنم که شاید بشه شایدم نشه این حسه ما همش اصله برا بقیه فقط حرفه این رابطه هم قشنگه همم امنه دلخوری نداریم مثلا که کجایه جایه خالی هست با تو توام عینه منی اون یکی نیممی جدی میگم اینو با تو پنج ساق میشه یکی میزنیم خیلی دیدنیم با هم ببینیم یعنی مثه روز روشن که من دوست دارمت , مثه روز روشن دانلود آهنگ تیک تاک روز شاد بوده من اونجا بودم گریه آبغوره من اونجا بودم میگفت سختیا بدجور آسونن من اونجا بودم میگفت از تو داغونم من اونجا بودم میخواست دوست صمیمی من اونجا بودم میکرد تو غریبی من اونجا بودم فکره قوته قلب بود من اونجا بودم میگفت کمکه من کو من اونجا بودم میداد روزیمون پر سود من اونجا بودم سفره کوچیک بود بزرگ بود من اونجا بودم احساس عشق میخواست من اونجا بودم چه سالم چه بیمار من اونجا بودم من اونجا بودم تا یخورده ترسیدی من اونجا بودم تا گم شدی تو بعد هر چیزی هیچ جوره این رابطه نداره افت تدریجی حتی وقتی سرد باشه با هم پخته تر میشیم مثه روز روشن که من دوست دارمت هی روزات آرومه باهام آرامشت من یه نفرم تگرگ بارونه یا باد مهم نیست پیشت من یه نفرم با کی میسازی یه لحظه ی قشنگ من یه نفرم با کی میسازی یه نقشه یه هدف من یه نفرم حتی روزا سرد شه به درک پشتت من یه نفرم خودت نمیدونی چه حسی هستی مثت نیست انرژی هسته ای یه مثال ساده از یکی مثه مایی که یکی همیشه باهاشه نمیره کنایه اونی که ذهنش بازه فکره فرداشه تو روزایه سخت ادامه داده حرفاش حسابه سخته بیاد تو از دستی جفت شیش شرط میبستی رو من بستی بردیش

دانلود آهنگ جدید تیک تاک به نام روز از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Tik Tak Called Be Rooz

دانلود آهنگ جدید تیک تاک روز,پخش آنلاین آهنگ تیک تاک روز,تکست آهنگ روز تیک تاک,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ روز تیک تاک,دانلود ترانه روز تیک تاک,دانلود آهنگ جدید تیک تاک,دانلود آهنگ تیک تاک روز  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد,دانلود موزیک جدید تیک تاک روز,متن آهنگ روز تیک تاک,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متن آهنگ تیک تاک روز

این زندگی تهشه ولی با تو میشه روزا بهتر شه
دیگه با توام به این فکر نمیکنم که شاید بشه شایدم نشه
این حسه ما همش اصله برا بقیه فقط حرفه
این رابطه هم قشنگه همم امنه دلخوری نداریم مثلا که
کجایه جایه خالی هست با تو توام عینه منی اون یکی نیممی
جدی میگم اینو با تو پنج ساق میشه یکی میزنیم
خیلی دیدنیم با هم ببینیم یعنی
مثه روز روشن که من دوست دارمت , مثه روز روشن
دانلود آهنگ تیک تاک روز
شاد بوده من اونجا بودم گریه آبغوره من اونجا بودم
میگفت سختیا بدجور آسونن من اونجا بودم میگفت از تو داغونم من اونجا بودم
میخواست دوست صمیمی من اونجا بودم میکرد تو غریبی من اونجا بودم
فکره قوته قلب بود من اونجا بودم میگفت کمکه من کو من اونجا بودم
میداد روزیمون پر سود من اونجا بودم سفره کوچیک بود بزرگ بود من اونجا بودم
احساس عشق میخواست من اونجا بودم چه سالم چه بیمار من اونجا بودم
من اونجا بودم تا یخورده ترسیدی من اونجا بودم تا گم شدی تو بعد هر چیزی
هیچ جوره این رابطه نداره افت تدریجی حتی وقتی سرد باشه با هم پخته تر میشیم
مثه روز روشن که من دوست دارمت
هی روزات آرومه باهام آرامشت من یه نفرم
تگرگ بارونه یا باد مهم نیست پیشت من یه نفرم
با کی میسازی یه لحظه ی قشنگ من یه نفرم
با کی میسازی یه نقشه یه هدف من یه نفرم
حتی روزا سرد شه به درک پشتت من یه نفرم
خودت نمیدونی چه حسی هستی مثت نیست انرژی هسته ای
یه مثال ساده از یکی مثه مایی که یکی همیشه باهاشه نمیره کنایه
اونی که ذهنش بازه فکره فرداشه تو روزایه سخت ادامه داده حرفاش حسابه
سخته بیاد تو از دستی جفت شیش شرط میبستی رو من بستی بردیش

نام یکی از گروه‌های رپ فارسی است. اعضای این گروه شامل خشایار اس آر، سینا ساعی و سینا مافی است. همچنین در مدتی کورنلا نیز در این گروه حضور داشت. اولین آهنگ این گروه “دامبولی یعنی. . .” نام داشت که در اسفند ۱۳۸۹ منتشر شد. از معروف ترین آهنگ‌های این گروه میشه به “بوو سرده”، “سنتیمنتال”، “دوبینی” و “Luck Gene” و “میریم خونه هامون ” اشاره کرد.همچنین خشایار اس آر یکی از اعضای این گروه، کار آهنگسازی را برای گروه‌های دیگر انجام می‌دهد و باید اضافه کرد که کار میکس و مستر این گروه برعهدهٔ امیر دی-وا می‌باشد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر علی زمانی آلرژی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی

دانلود آهنگ امیر عطا حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین امینی شوخی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ افشین امینی شوخی

دانلود آهنگ امین آرزوته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم

دانلود آهنگ امیر تتلو الو 3 دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر تتلو الو 3

دانلود آهنگ امیر صادقین آواز نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی احمدوند همون خیابون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید علومی تقاص دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک مافی صحنه سازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ